تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۳۰
بازدید: ۲۵۱
کد خبر: ۱۷۷۹۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران آگهی داد:

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای خرید36000 تن آهک کلوخه ای فله ای

می متالز - شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران برای خرید36000 تن آهک کلوخه ای فله­ای مورد نیاز این شرکت مناقصه عمومی یک مرحله ای برگزار می کند.
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای خرید36000 تن آهک کلوخه ای فله ای

به گزارش می متالز، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در نظر دارد با توجه به قانون برگزاری مناقصات، نسبت به انتخاب پیمانکار جهت خرید 36،000 (سی و شش هزار) تن آهک کلوخه‌ای فله‌ای مورد نیاز این شرکت از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای اقدام کند.

از شرکت‌ها و پیمانکاران ذیصلاح که تمایل به شرکت در مناقصه دارند، دعوت می‌شود برای دریافت اسناد مناقصه حداکثر تا پایان وقت اداری(ساعت16) روز یکشنبه 25شهریور97 به دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران به نشانی استان آذربایجان غربی، شهرستان تکاب، کیلومتر 38 جاده تخت سلیمان، روستای زرشوران، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران و یا به آدرس دفتر مرکزی به نشانی تهران، میدان ولیعصر، خیابان شقایق، پلاک 5 و 7 مراجعه کنند.

هچنین مدت زمان و مکان اجرای پروژه به مدت یکسال شمسی در محل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران اعلام شده است.

متقاضیان باید پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز دوشنبه مورخ 9مهرماه 97به دبیرخانه کمیسیون معاملات و یا دفتر مرکزی در تهران به نشانی های فوق تحویل نمایند.

زمان گشایش پاکت ها نیز ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ15مهرماه 97 در محل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران اعلام شده است.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده