تاریخ: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۲:۵۱
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۱۸۶۵۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

نتیجه جلسه دادستان تهران با قطعه سازان و دفاع از شرکت های خودرویی

می متالز - دادستان تهران با اعلام نتیجه جلسه با قطعه سازان گفت: اجازه نخواهیم داد شرکت‌های متخلف بر خودروسازها اثر بگذارند.
نتیجه جلسه دادستان تهران با قطعه سازان و دفاع از شرکت های خودرویی

به گزارش می متالز، عباس جعفری دولت آبادی با اشاره به اقداماتی برای پرونده‌های اخیر اقتصادی، از برگزاری دو جلسه در رابطه با شعب ویژه و همچنین خودروسازان خبر داد و به خبرنگاران گفت: در این جلسه خودروسازان در رابطه با مشکلات تامین ارز با توجه به افزایش قیمت، تامین قطعات با توجه به اینکه برخی قطعه سازان قطعات را تحویل نمی‌دهند، انبارکردن خودروهای مختلف که مکررا از رسانه‌ها پخش شده بود و همچنین قیمت خودرو مسائلی را بیان کردند.

وی ادامه داد: تحریم به حوزه‌های بانک مرکزی و وزارتخانه‌های اقتصادی بر می‌گردد و دادستانی کاری نمی‌تواند انجام دهد، ولی پیغام آن‌ها را به دستگاه‌ها خواهد رساند. در این میان برخی از قطعه سازان در دادستانی پرونده دارند که مفتوح است.

جعفری دولت آبادی افزود: این شرکت‌ها در گذشته سعی کردند از انحصار در تولید برخی قطعات استفاده کنند اما شرکت‌های قطعه‌ساز و خودروساز حق ندارند کاری کنند که اولا انحصار ایجاد شود و ثانیا این انحصار منجر به کمبود کالا و توقف تولید خودرو شود.

وی ادامه داد: از وزارتخانه‌های مرتبط با این دستگاه‌ها درخواست می شود به این بخش کمک کنند. بخش قضایی به این مسئله حتما رسیدگی خواهد کرد و اجازه نخواهیم داد شرکت‌های متخلف روی خودروسازها اثر بگذارند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده