تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۱:۲۶
بازدید: ۲۴۵۳
کد خبر: ۱۸۷۴۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

رنجبر: با بودجه ریزی مناسب شرکت ها خدمات بهتری به بازنشستگان ارائه می کنیم

می متالز - معاون برنامه ریزی، توسعه و نظارت بر شرکت های صندوق بازنشستگی فولاد، بودجه را ابزاری راهبردی برای شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی فولاد عنوان کرد.
رنجبر: با بودجه ریزی مناسب شرکت ها خدمات بهتری به بازنشستگان ارائه می کنیم

به گزارش می متالز، رستم رنجبر ناوی در سخنانی در جلسه هماهنگی و کارگاه تدوین بودجه سال ۹۸ شرکت های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی فولاد ضمن تشکر از حضور و سخنرانی مدیرعامل صندوق در این جلسه، بودجه ریزی عملیاتی قابل ارزیابی را چراغ راه مدیران مالی شرکت های تابعه صندوق عنوان و تصریح کرد: در بودجه ریزی عملیاتی، تمام ارکان شرکت ها باید نقش داشته باشند. بودجه ابزاری برای کنترل فعالیت ها، مخارج و هزینه ها ، مدیریت مالی و از همه مهم تر ابزاری راهبردی است.

رنجبر، بودجه ریزی عملیاتی را محصول برنامه ریزی استراتژیک شرکت ها خواند و تصریح کرد: اجرای نظام حاکمیت شرکتی به شرکت های زیرمجموعه ابلاغ شده است. ضمن اینکه کمیته های حسابرسی، ریسک و بودجه در شرکت ها تشکیل شده است.

وی افزود: مصوبات هیات مدیره شرکت ها در معاونت برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد به دقت بررسی می شود و مواردی که با سیاست ها و اهداف شرکت ها ابهام دارد و یا در تناقض است به شرکت ها اعلام می گردد.

رنجبر در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد که این جلسه و کارگاه تدوین بودجه ۹۸ خروجی مطلوبی داشته و در جهت افزایش بازدهی مالی شرکت های تابعه باشد تا صندوق بازنشستگی فولاد بتواند از این طریق، خدمات مطلوب تری به بازنشستگان محترم فولاد جهت افزایش رفاه آنها ارایه نماید.

عناوین برگزیده