به گزارش می متالز، وی در حساب توئیتری خود در پاسخ به اعتراض یکی از مشتریان تسلا نوشت: «با عرض پوزش (باید بگویم) ما از جهنم تاخیر تولید به جهنم سامانه تحویل (محصول) رسیدهایم. البته این مشکل بسیار ساده حل خواهد شد و پیشرفت خوبی داشتهایم.»
یک کاربر توئیتری با انتشار تصویری از خودروهای تسلا در یک پارکینگ ایستگاه راهآهن یونیون پاسیفیک خطاب به ایلان ماسک نوشته بود: «یکی از این خودروها مال من است. به من گفته شده بود که هشتم این ماه می توانم آن را تحویل بگیرم. بعد گفتند پانزدهم و بعد بیستم و پس از آن بیست و دوم و حالا می گویند که مشخص نیست چه زمانی خودرو را تحویل میدهند. لطفا اقدام کنید.»
پاسخ ایلان ماسک در توئیتر به شکایت مشتریان
روز یکشنبه نیز گزارشهایی از آتشسوزی در یکی از کارخانههای تسلا در ایالت نوادای ایالات متحده منتشر شده بود. این آتش سوزی شامگاه شنبه در کارخانه موتورهای الکتریکی «مدل سه تسلا» اتفاق افتاد و تا صبح روز یکشنبه مهار شد.
ایلان ماسک، میلیاردر ۴۷ ساله که در هفتههای گذشته به دلیل مصرف ماریجوآنا در یک برنامه زنده تلویزیونی با واکنشهای شدیدی مواجه شد، پیش از این گفته بود که مشتریان محصولات تسلا به دلیل افزایش قابل توجه رسیدن موعد تحویل خودروها در آمریکای شمالی، احتمالا دیرتر خودروهای خود را تحویل میگیرند.
سهام کمپانی خودروسازی تسلا پیشتر نیز به دلیل تاخیر در تحویل به موقع محصولات با نوساناتی مواجه شده بود.