تاریخ: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۴۶
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۱۹۶۱۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

بهای آلومینیوم تحت تاثیر سیاستهای زیست محیطی چین، مس متاثر از کاهش موجودی انبارها

می متالز - بهای آلومینیوم در بورس شانگهای برای چهارمین روز متوالی در روز جمعه تحت تاثیر انتظار خریداران برای عدم افت شدید عرضه طی فصل زمستان کاهش یافت.
بهای آلومینیوم تحت تاثیر سیاستهای زیست محیطی چین، مس متاثر از کاهش موجودی انبارها

به گزارش می متالز، دولت مرکزی تصمیم دارد تا کاهش ظرفیت تولید در شهرهای شمالی را بسته به میزان آلایندگی به دولت های محلی واگذار کند که افت چشمگیر عرضه را تا حدود زیادی منتفی خواهد ساخت.

این در حالیست که بهای اکثر فلزات اساسی در بورس فلزات لندن افزایش یافتند، اگرچه مس با نیم نگاهی به تعطیلات طولانی مدت چین تنها ۰/۵ درصد رشد را ثبت نمود. بهای آلومینیوم در بورس شانگهای با ۱/۵ درصد افت به ۱۴۲۷۵ یوان/تن رسید که کمترین میزان از ۲۳ جولای می باشد. بهای این فلز در سپتامبر ۴/۲ درصد کاهش داشته است. قیمت در بورس لندن نیز با ۰/۲ درصد کاهش به ۲۰۲۶/۵ دلار/تن رسید.

بهای مس در بورس لندن با ۰/۵ درصد افزایش به ۶۲۱۶ دلار/تن رسید و به روند کاهشی خود پایان داد. مس در این هفته ۲/۴ درصد افت داشته است و بیشترین کاهش هفتگی را در ۶ هفته اخیر برجا گذارده، اگرچه روند سپتامبر عمدتا افزایشی بوده است. در بورس شانگهای نیز قیمت مس ۰/۴ درصد کاهش داشت و ۵۰۱۷۰ یوان/تن معامله شد.

منبع: پلنر
عناوین برگزیده