تاریخ: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۰:۵۲
بازدید: ۲۱۹۳
کد خبر: ۲۰۱۱۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اخذ تندیس و گواهینامه در همایش بین المللی مجمع جهانی مدیریت توسط شرکت سیمان مازندران

می متالز - به پیشنهاد جمعی از NGO ها، انجمن ها و فعالین بخش خصوصی و نیز همراهی بنیاد اروپایی مدیریت (EFMD) مقرر گردید مجمع جهانی مدیریت در سال ۲۰۱۸ در مرکز همایشهای صدا و سیما با هدف ارائه آخرین دستاوردهای کشورهای توسعه یافته در حوزه مدیریت در ۴ مهر ماه سال جاری با حضور بیش از یکصد نفر از مدیران برتر کشوری برگزار گردد.
اخذ تندیس و گواهینامه در همایش بین المللی مجمع جهانی مدیریت توسط شرکت سیمان مازندران

به گزارش می متالز، انتقال تجربه، دانش و معلومات اساتید جهانی این مجمع که در بالاترین سطح مدیریت در جهان دستاوردها و موفقیتهای بی نظیری بدست آورده اند فرصت قابل ملاحظه ای را برای مدیران کشور فراهم خواهد کرد تا بتوانند با استفاده از این ابزارها، روشها و تکنیکها به ارتقاء و پیشرفت خود و سازمانشان بیش از پیش کمک کنند.

این کنفرانس با هدف تفکر جهانی مدیریت, دریافت اعتبارنامه مدیریت از بنیاد اروپایی مدیریت و  هم اندیشی با سایر مدیران مدعو و استفاده از امکانات جانبی مجمع از نخبگان مدیریت شرکتهای برتر در کشور تقدیر و تشکر گردید.

محورهای این همایش عبارتست از :
مدیریت مالی سازمانهای اقتصادی اعم از بودجه مدیریت ریسک سرمایه گذاری
رهبری و برنامه ریزی اقتصادی بحرانی
مدیریت استراتژیک در رقابت
کیفیت بهره وری تعالی سازمانی

سخنرانان :
آقای دکتر ایوان ددسیس
آقای دکتر شاه حسینی

در پایان از مدیران برتر بنگاه اقتصادی که حد نصاب امتیاز شاخصهای لازم مدیریتی را  کسب نمودند  تقدیر و تشکر گردید و گواهینامه بین المللی عضویت در مجمع جهانی مدیریت برای ایشان صادر گردیده و تندیس طلایی به شرکتهای برتر اعطا شد .

آقای عباس نازیان معاونت توسعه منابع انسانی و سیستم‌ها به نیابت از دکتر علی حسین پور این جایزه رو دریافت کرد.

عناوین برگزیده