تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۸
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۲۰۱۳۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری پنجمین نشست ستاد ملی اکسپو/ انجام اقدامات لازم برای حضور پررنگ و موثر در این رویداد بین المللی

‌می‌متالز - پنجمین نشست ستاد ملی اکسپو با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو در سالن مروارید شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج. ا. ایران برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، بحث و بررسی در خصوص برنامه‌های محتوایی و نقش دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با اهداف و حضور پررنگ و موثر در این رویداد بین المللی و همچنین ارائه گزارش عملکرد و اقدامات انجام گرفته کمیته‌های تخصصی ستاد اکسپو و روند پیشرفت پاویون ج. ا. ایران از مسائل مطرح شده در این نشست بود.

تبیین هدف استراتژک ایران شناسی و جذب سرمایه گذاری‌های بین المللی از تصمیمات مهم این جلسه بود که مورد تصویب اعضا حاضر قرار گرفت.

در این جلسه نمایندگان دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو در کمیته‌های ستاد ملی اکسپو پیشنهادات و نکته نظرات خود را ارائه نمودند.

شایان ذکر است اکسپو ۲۰۲۰ دوبی در فضایی با مساحت ۵۰۰ هکتار از مهرماه ۱۴۰۰ با حضور ۱۹۵ کشور و نهاد‌های بین المللی با شعار پیوند افکار و ساخت آینده در کشور امارات برگزار خواهد شد که پاویون جمهوری اسلامی ایران با مساحت ۲۰۱۴ متر مربع در زون تحرک در همسایگی پاویون‌های کشور‌های فرانسه و پرو قرار گرفته است.

این نشست با حضور مفتح قائم مقام وزیر در امور بازرگانی - وزارت صمت، حسن زمانی مشاور وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج. ا. ایران، رافع رئیس مرکز ملی فرش ایران و نمایندگانی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، وزارت امور خارجه، وزارت ورزش و جوانان و نمایندگان سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های عضو در ستاد ملی اکسپو برگزار گردید.

منبع: شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت (شاتا)

عناوین برگزیده