تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۱۰
بازدید: ۳۵۲
کد خبر: ۲۰۱۹۷۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
سال آینده

افتتاح سه کارخانه در معادن مس کرمان

‌می‌متالز - مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران: اوایل سال آینده سه کارخانه در معادن دره آلو، معدن دره زار و کارخانه ۷۲ هزار تنی کنسانتره مس افتتاح خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در اختتامیه نخستین رویداد استارت‌آپی مرکز نوآوری شهید ستاری در رفسنجان با اشاره به افزایش ظرفیت تولید شرکت صنایع مس ایران در سال جهش تولید به ۲۸۰ هزار تن کاتد افزود: با وجود رکورد، ۲۴۰ هزار تن فروش داشتیم و تا به امروز از مرز ۲۶۵ هزار تن عبور کرده ایم. افتتاح سه کارخانه در معادن مس کرمان

اردشیر سعدمحمدی افزود: با ۲۷۰ هزار تن تولید به رکورد جدید در تاریخ عمر مس دست پیدا می‌کنیم که این یک اتفاق بسیار خوب برای شرکت مس است.

وی تصریح کرد: برای افزایش سهم تولید مس، اوایل سال آینده سه کارخانه در معادن دره آلو، معدن دره زار و کارخانه ۷۲ هزار تنی کنسانتره مس افتتاح خواهد شد و با افتتاح آن دست کم ۳۵۰ هزار تن کنسانتره جدید تولید می‌شود که با احتساب هر دلار ۲۰ هزار تومان ۱۶ میلیارد تومان گردش مالی خواهد داشت.


مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به جهش تولید شرکت ملی صنایع مس ایران در دو سال اخیر افزود: باید با افراد متخصص، با تجربه و متعهد ساختار جدیدی برای چهار سال آینده برنامه ریزی کنیم.


وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مس این است که مسوولیت اجتماعی را انجام دهد برای شب عید برنامه ریزی شده که بسته‌های معیشتی در اقصی نقاط شناسایی شده استان توزیع شود.

سعدمحمدی با اعلام حمایت ازمرکز نوآوری برای ایده‌های افزایش گسترش بخش صنعت و معدن و افزایش بهره وری، تصریح کرد: اشتغال نیاز امروز جامعه است و در این زمینه نیازمند سرمایه‌گذاری مناسب هستیم.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در مراسم اختتامیه نخستین رویداد استارت آپی مس در مرکز شتاب دهی و نوآوری شهید ستاری رفسنجان با اشاره به انتخاب سه ایده از مرکز نوآوری و ادامه تبدیل ایده به محصول، افزود: در منطقه ویژه اقتصادی به شرکت‌های دانش بنیانی که ایده‌های خود را تبدیل به محصول می‌کنند، فضایی اختصاص می‌یابد و برای تامین منابع مالی ایده‌ها هم رایزنی شده است.

نخستین رویداد استارت‌آپی مرکز نوآوری شهید ستاری در رفسنجان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

 

افتتاح سه کارخانه در معادن مس کرمان

افتتاح سه کارخانه در معادن مس کرمان

افتتاح سه کارخانه در معادن مس کرمان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

عناوین برگزیده