تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۷
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۲۰۲۷۸۸
سرویس خبر : اجتماعی

فولاد سیرجان؛ قهرمان لیگ برتر والیبال شد

‌می‌متالز - تیم فولاد سیرجان با کسب دومین پیروزی در فینال لیگ برتر والیبال، قهرمان سی و چهارمین دوره لیگ برتر والیبال شد.

به گزارش می‌متالز، در سومین مسابقه فینال لیگ برتر والیبال؛ تیم فولاد سیرجان با نتیجه ۳- ۱ شهرداری ارومیه را شکست داد تا برای اولین بار از زمان تأسیس این باشگاه، قهرمان لیگ برتر والیبال شود.

تیم فولاد سیرجان ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵- ۲۳، ۳۰- ۲۸ و ۲۵-۲۰ به پیروزی رسید.

تیم شهرداری ارومیه هم تنها ست سوم را با نتیجه ۲۵-۲۳ پیروز شد.

یادآور می‌شود با توجه به شیوع کرونا؛ مراسم اهدای کاپ و مدال برگزار نشد.

از نکات قابل توجه این دوره از رقابت‌های لیگ هم می‌توان به برگزار نشدن مسابقه رده بندی بین تیم‌های لبنیات هراز آمل و فولاد سپاهان اشاره کرد.

فولاد سیرجان؛ قهرمان لیگ برتر والیبال شد

تندروان: با تفکر کار گروهی و تلاش، قهرمان شدیم

فولاد سیرجان؛ قهرمان لیگ برتر والیبال شدسرمربی تیم فولاد سیرجان گفت: کار گروهی حلقه مفقوده ورزش ایران است، اما ما با همین تفکر؛ قهرمان لیگ شدیم.

آقای محمدرضا تندروان پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر والیبال افزود: از ابتدای لیگ، بیشتر کارشناسان و والیبالی‌ها شانسی برای حضور ما حتی بین ۸ تیم اول لیگ قائل نبودند.

وی گفت: از ابتدای لیگ تفکر قهرمانی و اعتماد به نفس را در بازیکنانم با توجه به تحصیلاتم در رشته روان شناسی تزریق کردم. همان طور که می‌دانید کار گروهی؛ حلقه مفقوده ورزش ایران است که ما به همراه تیم توانستیم با تقویت این شاخص و تلاش، این قهرمانی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فولاد سیرجان گفت: خیلی زود است که درباره تداوم همکاری با تیم فولاد سیرجان صحبتی کنم، من همچنان در کادر تیم ملی هستم و به عنوان یک سرباز به والیبال کشورم خدمت خواهم کرد.

فولاد سیرجان؛ قهرمان لیگ برتر والیبال شد

اکبری: به جوانی تیمم در فینال باختیم

فولاد سیرجان؛ قهرمان لیگ برتر والیبال شدسرمربی تیم شهرداری ارومیه گفت: هرچند بازیکنانی ملی پوش در تیمم حضور داشتند، اما جوان و کم تجربه بودند.

آقای پیمان اکبری پس از باخت تیمش در فینال لیگ برتر والیبال و کسب جایگاه دوم این رقابت‌ها افزود: قبل از هر چیز به تیم فولاد سیرجان برای قهرمانی تبریک می‌گویم.

وی گفت: بازیکنان جوان من که سابقه حضور در فینال رویدادی چنین با اهمیت را نداشتند نتوانستند در فینال برابر فولاد نتیجه بگیرند.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه افزود: از سازمان لیگ فدراسیون والیبال به علت برنامه ریزی در برگزاری رقابت‌ها در شرایط کرونایی هر چند بسیار فشرده تشکر می‌کنم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

عناوین برگزیده