تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۲۱
بازدید: ۲۹۳
کد خبر: ۲۰۴۲۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

راه‌های تسریع فرآیند اعطای تسهیلات و تعامل بهینه با مشتریان بررسی شد

راه‌های تسریع فرآیند اعطای تسهیلات و تعامل بهینه با مشتریان بررسی شد
‌می‌متالز - در ابتدای سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، دکتر سید فرید موسوی عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی بانک ملی ایران با مشتریان اعتباری بانک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش می‌متالز، در نخستین جلسه دیدار مدیران اعتباری بانک با فعالان اقتصادی در سال جدید که با حضور عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی و روسای ادارات اعتبارات، بررسی طرح ها، ارزیابی و نظارت بر مصارف و پیگیری و وصول مطالبات برگزار شد، راه‌های تسریع فرآیند اعطای تسهیلات و تعامل بهینه با مشتریان بررسی شد.
دکتر موسوی با اشاره بر محدودیت منابع و از سویی تقاضا‌های کثیر برای تخصیص منابع گفت: بانک ملی ایران با اولویت مشتریان وفادار، خوش حساب و دارای گردش حساب مطلوب که سابقه مطلوبی هم در تعامل و همکاری با بانک دارند، با تمام توان در کنار بخش تولید کشور است.
وی اظهار کرد: در سال جاری نیز بنا داریم با توسعه اختیارات واحد‌های تابعه، ضمن افزایش مسوولیت پذیری همکاران در تعامل شایسته با مشتریان، خدمات شایسته تری را به جامعه هدف ارایه کنیم.
همچنین در این نشست که مشتریانی از صنایع دارویی، غذایی و خودرویی کشور حضور داشتند، که ضمن بیان برخی چالش‌های کاری در فرایند اخذ اعتبار و تسهیلات، بر افزایش تعامل با بانک ملی ایران به عنوان بانک مهم در اکوسیستم تامین مالی کشور تاکید کردند.

راه‌های تسریع فرآیند اعطای تسهیلات و تعامل بهینه با مشتریان بررسی شد

راه‌های تسریع فرآیند اعطای تسهیلات و تعامل بهینه با مشتریان بررسی شد

راه‌های تسریع فرآیند اعطای تسهیلات و تعامل بهینه با مشتریان بررسی شد

راه‌های تسریع فرآیند اعطای تسهیلات و تعامل بهینه با مشتریان بررسی شد

راه‌های تسریع فرآیند اعطای تسهیلات و تعامل بهینه با مشتریان بررسی شد

راه‌های تسریع فرآیند اعطای تسهیلات و تعامل بهینه با مشتریان بررسی شد

راه‌های تسریع فرآیند اعطای تسهیلات و تعامل بهینه با مشتریان بررسی شد

منبع: بانک ملی ایران

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده