به گزارش میمتالز، با روشن شدن چراغ قرمز در مراکز استانها و اغلب شهرهای کشور و همچنین اعمال قرنطینه در این شهرها، کاهش ترددهای غیرضروری و پرهیز از حضور در اماکن پر ازدحام، حداقل کار ممکن برای حفاظت و رعایت ایمنی در این شرایط است.
بانکداری الکترونیک که طی سالهای گذشته از ظرفیتها و پتانسیلهای خوبی نیز برخودار شده، میتواند یک راهکار مناسب برای انجام امور روزمرهای باشد که فرد را پیش از آن به شعب بانکها میکشاند.
اکنون با این خدمات بر بستر اینترنت و به راحتی حتی با گوشی تلفن همراه میتوان پول جا به جا کرد، استعلام چک گرفت، قبض پرداخت کرد، شارژ اینترنت خرید و بسیاری از امور دیگر روزمره را سر و سامان داد.
سامانه بام، اپلیکیشن ایوا، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن ۶۰، دستگاههای خودگردان و... میتوانند بسیاری از خدمات شعبه را به مشتری ارایه دهند. همچنین با مراجعه به سایت بانک ملی ایران بخش خدمات الکترونیک میتوانید از خدمات متنوع دیگر این بانک آگاه شوید.
باجه آنلاین (اولین و تنها سامانه مشاوره آنلاین بانکی در کشور) نیز هماکنون در پیامرسان بانکی بله، اپلیکیشن ایوا، سامانه بام و اپلیکیشن ۶۰ در دسترس هموطنان عزیز است و مشتریان گرانقدر میتوانند در صورت تمایل سوالات بانکی خود را مطرح و از کارمندان بانک پاسخهای تخصصی و حرفهای دریافت کنند.
همچنین مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره تماس ۶۴۱۴۰-۰۲۱ پاسخگوی مشتریان عزیز است.
منبع: بانک ملی ایران