رییس هیات عامل ایمیدرو:
به گزارش میمتالز، مسعود غلامی بازیکن تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران پس از انجام مذاکره با محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با عقد قراردادی سه ساله به جمع طلاییپوشان اصفهان اضافه شد