تاریخ: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۰۸
بازدید: ۲۴۰
کد خبر: ۲۰۶۵۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ثبت نماد شرکت سرمایه گذاری استان قزوین در بورس تهران

‌می‌متالز - شرکت سرمایه گذاری استان قزوین با سرمایه ۵۹،۵۳۶ میلیارد ریال با نماد «وسقزوین» به عنوان بیست و هشتمین شرکت سرمایه گذاری استانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

به گزارش می‌متالز، مدیریت پذیرش اوراق بهادار شرکت بورس تهران اعلام کرد: در راستای اجرای ابلاغیه مقام معظم رهبری به تاریخ ۹/۲/۱۳۹۹ و آیین نامه اجرایی آزاد سازی سهام عدالت مصوب ۴/۵/۱۳۹۹ شورای عالی بورس و اوراق بهادار، بر اساس مصوبه جلسه مورخ ۱۲/۶/۱۳۹۹ هیات پذیرش، با پذیرش شرکت سرمایه گذاری استان قزوین به عنوان بیست و هشتمین شرکت سرمایه گذاری استانی و پانصد و هشتاد و هفتمین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران موافقت شد.

این شرکت در گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» و بخش «سایر واسطه‌گری‌های مالی» با کد صنعت ۵۶۹۹ و نماد «وسقزوین، Vaseghazvin» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج گردید.

شایان ذکر است که شرکت سرمایه گذاری استان قزوین از تاریخ ۳۱/۱/۱۴۰۰ تحت شماره ۱۱۸۰۹ به عنوان ناشر نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده است. همچنین مدارک و مستندات و اطلاعات مالی شرکت مذکور در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) افشا شده است.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده