تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۰۶
بازدید: ۲۶۱
کد خبر: ۲۰۶۷۷۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
یک مسوول خبر داد:

توقیف بیش از ۱۰ تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین

‌می‌متالز - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسفراین از توقیف دو دستگاه خودرو حامل ۱۰ تن و ۶۹۰ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق به ارزش بیش از ۸۵۵ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، سرهنگ مجید یگانه پور بیان کرد: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن ماموران پاسگاه "ایرج" در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسائی دو دستگاه خودرو کامیون و ایسوزو حامل سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران این خودرو‌ها را در سطح حوزه استحفاظی متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها مقدار ۱۰ تن و ۶۹۰ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی اسفراین با بیان اینکه در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: خودرو‌های مورد نظر توقیف و سنگ معدن کشف شده نیز به اداره صنعت و معدن شهرستان تحویل داده شد.

سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدنی بیش از ۸۵۵ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن در سطح شهرستان با قدرت ادامه دارد و از شهروندان انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

عناوین برگزیده