تاریخ: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۵۵
بازدید: ۲۶۱
کد خبر: ۲۰۷۳۵۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
فولاد این شرکت به‌اندازه کافی، سرخ نبود؛

سیر نزولی ماهانه آمار‌ها در دامان "فولاژ" / فروش و کاهش ۲۷درصدی

‌می‌متالز - بیشترین میزان درآمد فولاد آلیاژی ایران در فروردین‌ماه ۱۴۰۰ از بازار داخلی بوده و بیشترین درآمد حاصل‌شده در این بازار از بخش «آلیاژی» به‌دست‌آمده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد آلیاژی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده را طی این دوره مبلغی بالغ‌بر ۵.۶۴۵ میلیارد ریال ارائه کرده و طی دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه سال ۱۳۹۹ میزان سرمایه ثبت‌شده خود را برابر با ۱۰ هزار میلیارد ریال ارائه کرده است.

سیر نزولی ماهانه آمار‌ها در دامان

میزان درآمد‌های حاصل‌شده "فولاژ" در فروردین‌ماه ۱۴۰۰

سیر نزولی ماهانه آمار‌ها در دامان

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که فولاد آلیاژی ایران در گزارش ماهانه به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته با ۲۱ درصد نزول مواجه بوده و در مقایسه با سال گذشته نیز با افزایش درآمد ۱۸۶ درصدی روبه‌رو بوده است.

بیشترین میزان درآمد فولاد آلیاژی ایران در فروردین‌ماه ۱۴۰۰ از بازار داخلی با ۵.۶۱۹ میلیارد ریال بوده که بیشترین درآمد حاصل‌شده در این بازار از بخش «آلیاژی» با ۵.۰۱۶ میلیارد ریال به‌دست‌آمده و جایگاه بعدی در اختیار بخش «مهندسی» بوده است.

در فروردین‌ماه سال جاری میزان فروش داخلی و صادراتی محصولات "فولاژ" برابر با ۲۸.۰۲۰ تن اعلام‌شده که بخش عمده‌ای از این فروش را در بازار داخلی شاهد هستیم، همچنین نسبت به ماه گذشته ۲۷ درصد کاهش فروش را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز نزدیک به ۲ درصد رشد داشته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده