تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۰۹
بازدید: ۳۷۳
کد خبر: ۲۲۰۱۹۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
دمای کوره‌های فولاد آلیاژی ایران ۱۶درصد خنک شد؛

سهام فولاژ و توقف روند صعودی درآمد‌ها

‌می‌متالز - میزان فروش داخلی و صادراتی محصولات "فولاژ" برابر با ۳۳.۷۴۷ تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۲۱ درصد کاهش فروش را تجربه کرده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد آلیاژی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده را طی این دوره مبلغی بالغ‌بر ۷.۴۴۸ میلیارد ریال ارائه کرده و میزان درآمد این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز ۲۹.۶۱۳ میلیارد ریال شناسایی‌شده، همچنین درآمد‌های کسب‌شده این شرکت از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده است.

سهام فولاژ و توقف روند صعودی درآمد‌ها

میزان درآمد‌های حاصل‌شده "فولاژ" در تیرماه ۱۴۰۰

سهام فولاژ و توقف روند صعودی درآمد‌ها

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که فولاد آلیاژی ایران در گزارش ماهانه به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته با ۱۶ درصد کاهش مواجه بوده و در مقایسه با سال گذشته نیز با افزایش درآمد ۴۹ درصدی روبه‌رو بوده است.

بیشترین میزان درآمد فولاد آلیاژی ایران در تیرماه ۱۴۰۰ از بازار داخلی با ۷.۱۲۶ میلیارد ریال بوده که بیشترین درآمد حاصل‌شده در این بازار از بخش «آلیاژی» با ۶.۳۶۴ میلیارد ریال به‌دست‌آمده و جایگاه بعدی در اختیار بخش «مهندسی» بوده است.

میزان فروش داخلی و صادراتی محصولات "فولاژ" برابر با ۳۳.۷۴۷ تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۲۱ درصد کاهش فروش را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز نزدیک به ۳۲ درصد اُفت داشته، همچنین بخش عمده‌ای از این فروش را در بازار داخلی شاهد هستیم.

بیشترین نرخ فروش فولاد آلیاژی را محصول «آلیاژی» با ۱۰۶.۱۰۱.۷۸۳ ریال به خود اختصاص داده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده