تاریخ: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۴۸
بازدید: ۳۵۷
کد خبر: ۲۰۸۲۴۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

دستگیری ۲ نفر از مخلان امنیت عمومی معدن آلبلاغ اسفراین

‌می‌متالز - فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از شناسایی و دستگیری ۲ نفر از مخلان امنیت عمومی معدن آلبلاغ و کشف بیش از ۶۰۰ گرم تریاک و ۵۰۰ کیلوگرم سنگ معدن خبر داد.

به گزارش می‌متالز، سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در پی اعلام پلیس امنیت عمومی اسفراین مبنی بر فعالیت دلالان بزرگ سنگ در معدن آلبلاغ و ایجاد درگیری‌های متعدد با مأمورین دستگیری این افراد به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس با همکاری سربازان گمنام امام زمان (ع) قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های به‌عمل‌آمده از سوابق این افراد مشخص شد که دارای چندین فقره سابقه کیفری هستند افزود: با هماهنگی مقام قضائی و در پی انجام یک عملیات غافلگیرانه متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه مأموران در بازرسی از محل مخفیگاه متهمان مقدار ۶۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۵۳۰ کیلوگرم سنگ معدن آلبلاغ کشف نمودند، خاطرنشان کرد: در این عملیات سه دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ یگانه پور بابیان اینکه با مخلان نظم و امنیت باقدرت برخورد خواهیم کرد، تصریح کرد: متهمان بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و ازآنجا روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده