تاریخ: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۰:۱۲
بازدید: ۴۹۶
کد خبر: ۲۰۸۲۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شرکت سیمان هگمتان به عنوان واحد نمونه کیفی استان همدان انتخاب شد

می متالز - شرکت سیمان هگمتان برای پنجمین سال متوالی موفق به دریافت لوح و تندیس واحد نمونه کیفی استان همدان در سال ۱۳۹۷ گردید.
شرکت سیمان هگمتان به عنوان واحد نمونه کیفی استان همدان انتخاب شد

به گزارش می متالز، به مناسبت روز جهانی استاندارد؛ پنجشنبه مورخ ۱۹ مهرماه ۱۳۹۷، در مراسمی که با حضور معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد از شرکت سیمان هگمتان و مدیر کنترل کیفیت این شرکت به عنوان واحد نمونه کیفی تجلیل گردید.

در این مراسم؛ شرکت سیمان هگمتان به عنوان شرکت برتر و نمونه استاندارد و کیفی استان همدان برگزیده شد که آقای مهندس علی بختیاری مدیریت کارخانه  به نمایندگی از سوی مدیرعامل، مدیران و کارکنان تلاشگر شرکت سیمان هگمتان تندیس و لوح تقدیر واحد نمونه استاندارد و کیفی استان همدان در سال ۱۳۹۷ را دریافت نمود.

همچنین مهندس مسعود توتونچی مدیر کنترل کیفی سیمان هگمتان در گفت و گو با خبرنگاران در این ارتباط افزود: این لوح سپاس با تلاش و همت کارکنان سخت کوش کارخانه ،در زمینه تولید انواع کلینکر و سیمان خاکستری تیپ۲ ،تیپ ۵، ۳۲۵-۱ و۴۲۵-۱ به دست آمده و ارتقاء کیفیت محصول تولیدی و رضایت مشتریان، همواره خط مشی کارکنان شرکت سیمان هگمتان می باشد.

عناوین برگزیده