تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۸
بازدید: ۴۲۱
کد خبر: ۲۰۸۷۷۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برخورد قانونی با معدن داران بدون پروانه استاندارد در اندیمشک

‌می‌متالز - تمام معدن داران شن و ماسه که پروانه استاندارد ندارند تا اطلاع بعدی تعطیل می‌شوند.

به گزارش می‌متالز، فرماندار اندیمشک در نشست رسیدگی به تخلفات معدن داران شن و ماسه این شهرستان گفت: معدن دارانی که از چارچوب قانونی خارج شده اند و در امورات ساخت و ساز مردم اختلال ایجاد کرده اند طبق قانون با جدیت با آن‌ها برخورد می‌شود.
پیمان جهانگیری افزود: اداره‌های منابع طبیعی، صمت و امور آب وظیفه خود را در قبال تخلفات معدن داران با جدیت بیشتری باید انجام دهند.

وی گفت: تمام معدن داران تولید کننده شن و ماسه که به صورت خودسرانه و غیر قانونی تعطیل کرده اند و به مردم خدمات ارائه نکردند پروانه فعالیت آن‌ها لغو می‌شود.

جهانگیری افزود: در حال حاضر فقط سه معدن شن و ماسه در شهرستان پروانه استاندارد دارند و سایر معدن داران که پروانه استاندارد ندارند ضمن پلمب، اشتراک آب و برق آن‌ها تا رسیدن به استاندارد‌های لازم و گرفتن پروانه استاندارد قطع خواهد شد.

این مقام مسوول گفت: رضایتمندی مردم در اولویت مسوولین قرار دارد و هیچ معدن داری اجازه افزایش قیمت شن و ماسه تا ابلاغ قیمت‌های جدید از سوی ستاد نرخ گذاری استانداری را ندارد و کسانی که خلاف قانون عمل کرده اند به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و جریمه سنگین می‌شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده