تاریخ: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۰۶
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۲۰۹۱۰۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
سنجری تاکید کرد؛

همکاری سازمان همیاری و مجتمع معادن سنگان در حوزه‌های مختلف

‌می‌متالز - مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در نشستی با مدیرعامل مجتمع معادن سنگان بر آمادگی برای همکاری با این مجموعه در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.

به گزارش می متالز، محمد سنجری در جلسه ای مشترک با حسن جعفری مدیرعامل مجتمع معادن سنگان دیدار و در خصوص مسائل گوناگون گفت و گو کرد.

وی در این جلسه با اشاره به ظرفیتهای سازمان همیاری در حوزه های مختلف، عنوان کرد: با توجه به گستردگی موضوعات و فعالیتهای سازمان، شرکتها و موسسات تابعه سازمان و مجتمع معادن سنگان، این آمادگی را داریم تا در حوزه های ممکن همکاری های سازنده ای را داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: توانمندیهای تخصصی معاونت بازرگانی و سرمایه گذاری، واحد های ماشین آلات، عمرانی، آموزشی، پژوهشی، حمل و نقل، بیمه، گردشگری، زیست محیطی و ... از جمله ظرفیتهای های که می تواند در حوزهای محتلف به کمک مجتمع معادن سنگان بیاید.

وی با اشاره به مسائل شهرک حمل و نقل خواف و درخواست همکاری از مجتمع معادن سنگان در تکمیل این پروژه، عنوان کرد: این شهرک با هدف تجمیع و ساماندهی شرکت های حمل و نقلی پراکنده شهرستان در دستور کار سازمان قرار گرفت تا بستر مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب حوزه حمل و نقل به ویژه به معادن این منطقه فراهم شود، لذا با کمک مجتمع معادن سنگان میتوانیم به تکمیل و تسریع در بهره برداری از این پروژه امیدواریم باشیم.

مدیرعامل مجتمع معادن سنگان نیز در این نشست با تاکید بر آمادگی برای همکاری در خصوص تسریع و به سرانجام رساندن پروژه شهرک حمل و نقل خواف، بیان کرد: فضای خوبی برای فعالیت در سازمان همیاری شهرداریهای استان وجود دارند، تنها راهکار برای اینکه این سازمان بتواند روی پای خود بیاستد ورود به حوزه صنعت است.

حسن جعفری حوزه صنایع معدنی را فرصتی مناسب برای توانمندسازی سازمان درحوزه کسب درآمدهای پایدار عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اساس نامه سازمان همیاری می تواند در تعداد زیادی از حوزه های کاری ورود پیدا کند،

وی تصریح کرد: سازمان همیاری اگر بتواند در حوزه معادن حضور پیدا کند؛ عملا میتواند با کسب منابع مالی مناسب به شهرداری های کم برخوداردر حوزه مدیریت شهری کمک کند، در واقع فضا برای کار کردن این نهاد در این حوزه مهیا است.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

عناوین برگزیده