به گزارش میمتالز، این نشست تخصصی دوساعته که امروز ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از طریق سامانه جلسات مجازی انجمن فولاد برگزار شد، به تشریح برنامههای سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران اختصاص یافت و در آن، در خصوص نحوه ارتقای کیفیت نمایشگاه بومی سازی، پوشش آنلاین و تلویزیونی سومین جشنواره، دعوت از متخصصین و کارشناسان، و بهره گیری بیشتر از شرکتهای دانش بنیان، توجه به شعار سال در حوزه رفع موانع تولید پرداختند.
مدیران روابط عمومی هلدینگهای معدنی و فولادی نیز در این نشست اعلام کردند که در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به صورت گروهی و با حضور تمامی شرکتهای زیرمجموعه حضور پیدا خواهند کرد و مدیران بومی سازی و خرید این شرکتها نیز در سومین نمایشگاه بومی سازی مشارکت خواهند داشت.
در ادامه این نشست تخصصی، مدیران روابط عمومی به بحث و تبادل نظر بیشتر در رابطه با سایر سرفصلهایی همانند تمهیدات بهداشتی در فضای نمایشگاه بومی سازی، چکونگی اعلام نیاز هر شرکت در حوزه ساخت داخل، چگونگی بهرهگیری از پتانسیلهای فضای مجازی در نمایشگاه و مذاکرات مجازی در سومین جشنواره پرداختند.
شایان ذکر است، در این جلسه اعلام شد که هماهنگیها جهت پوشش تلویزیونی صورت گرفته است و تلویزیون نمایشگاه به صورت اینترنتی به صورت کامل به پوشش نمایشگاه خواهند پرداخت و شاهد تور مجازی از سومین نمایشگاه ملی فولاد خواهیم بود.
همچنین، سخنرانان نیز از تولیدکنندگان و نهادهای حاکمیتی و وزارتی حضور خواهد داشت و در فضای نمایشگاهی نیز از نیاز شرکتهای بزرگ و دستاوردهای بومی سازی هم به صورت فیزیکی و هم در فضای مجازی رونمایی خواهد شد.
در این سومین نشست مدیران روابط عمومی شرکتهای معدنی و فولادی کشور در سال جاری، مدیران روابط عمومی این شرکتها حضور داشتند و به تبادل نظر و همفکری با یکدیگر پرداختند: فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، فولاد خراسان، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه ملی فولاد، گسترش صنایع معدنی کاوه پارس، فولاد غرب آسیا، فولاد صنعت بناب، آهن و فولاد ارفع، فولاد غدیر نی ریز، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، هلدینگ میدکو، فولاد هرمزگان، فولاد آلیاژی ایران، جهان فولاد سیرجان، صبا فولاد خلیج فارس، فولاد اکسین خوزستان.