در عصر حاضر که تنوع سازمانهای گوناگون و در کنار آن گسترش ابزارهای اطلاع رسانی را شاهد هستیم، سازمانهایی موفق خواهند بود که ابتدا شناسایی ذینفعان، طبقه بندی آنها و سپس تدوین استراتژی ارتباط دو سویه، ویژه هریک از این گروهها را در بُعد درون سازمانی و برون سازمانی مورد توجه قرار دهند و همچنین کلید واژههای شفافیت، پاسخگویی، سرمایه اجتماعی، مشارکت اجتماعی، مسئولیت اجتماعی، اعتماد عمومی، همدلی و هم افزایی را در استراتژیهای سازمان به صورت اجرایی قرار دهند که قطعاً این مهم با بهره گیری از یک روابط عمومی هوشمند امکان پذیر است.
استراتژی ارتباطی ذوب آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت فولاد کشور، توجه به مسئولیت اجتماعی و استفاده از تکنیکهای روابط عمومی در راستای توسعه ارتباطات سازنده و همدلی است که در نیم قرن گذشته، دستاوردهای قابل توجهی حاصل کرده است.
۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات را به تلاشگران عرصه روابط عمومی که درنهایت تلاش میکنند، اهداف سازمان را به سمت زندگی بهتر برای انسانها و جهانی زیباتر هدایت کنند، تبریک میگویم و برای آنها سلامتی و بهروزی آرزو میکنم.
منبع: شرکت ذوب آهن اصفهان