تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۳۲
بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۲۱۱۰۵۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری مجمع طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ایدرو

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مربوط به عملکرد طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، این مجمع به ریاست سیدرضا سیدعلیخانی معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صمت و با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های نیرو، دفاع، اقتصاد و دارایی، علوم، تعاون و حمید امانی رئیس امور صنعت، معدن، بازرگانی و ارتباطات سازمان برنامه و بودجه همچنین نمایندگان سازمان حسابرسی، رئیس، اعضاء هیات عامل و معاونان و مجریان طرح‌های ایدرو برگزار گردید.

در این جلسه که به دلیل رعایت دستور العمل‌های بهداشتی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، طرح‌های تکمیلی پروژه‌های عمرانی و صورت‌های مالی بررسی شد. نمایندگان حسابرسی نیز صورت‌های مالی ارائه شده را از لحاظ استاندارد‌های حسابرسی مطلوب ارزیابی کردند.

محسن صالحی نیا معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو در نشست مجمع عمومی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ایدرو، ضمن تشریح عملکرد سازمان و بیان آخرین وضعیت حاکم بر طرح‌ها بر اجرای دقیق مصوبات مجمع و جدیت بیش از پیش سازمان در شتاب بخشی به اجرای پروژه‌های صنعتی بهره‌مند از اسناد خزانه اسلامی و منابع عمومی تاکید کرد.

همچنین محمدرضا عبدالهی معاون برنامه ریزی وتوسعه ایدرو در این جلسه طی گزارشی گفت: ۳ پروژه اصلی بهره‌مند از اسناد خزانه اسلامی شامل طرح تکمیلی مجتمع صنعتی اسفراین، فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی گرمسار و واحد ریسندگی بافت بلوچ ایرانشهر بودند که با دستور رئیس جمهور به بهره برداری رسیدند.

حاضران در این جلسه همچنین یاد و خاطره مهندس اکبر ترکان رئیس اسبق سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران را گرامی داشتند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده