تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۳:۲۸
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۲۱۱۲۷۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برای حل مشکلات کارگران کارخانه سیمان سپاهان تلاش می‌کنیم

‌می‌متالز - فرماندار مبارکه گفت: حث کارگران شرکت سیمان سپاهان چند روز پیش مورد توجه جدی مجموعه شهرستان بود که جلساتی در فرمانداری، اداره کل و در خود کارخانه داشتیم که بتوانند این مباحث را مدیریت کنند.

به گزارش می‌متالز، اصغر هدایت در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، با اشاره به اعتراض چند روز پیش کارگران سیمان سپاهان، اظهار داشت: بحث کارگران شرکت سیمان سپاهان چند روز پیش مورد توجه جدی مجموعه شهرستان بود که جلساتی در فرمانداری، اداره کل و در خود کارخانه داشتیم که بتوانند این مباحث را مدیریت کنند.

فرماندار شهرستان مبارکه ادامه داد: فضایی که درحال حاضر ایجاد شده به سمت و سویی میرود که حقی از کارگر ضایع نشود و تا جایی که می‌دانیم، کارگر قراردادی و پیمانکار انتظاراتی دارند که مشابه با کارگران رسمی است و در این جلسات سعی داریم این فضا را متعادل‌تر کنیم.

وی با اشاره به استخدامی‌های اخیر شرکت فولاد مبارکه، گفت: مراحلی برای استخدام در فولاد مبارکه وجود دارد از جمله حوزه طب فیزیکی و گزینش‌ها که مسیر خود را طی می‌کند و با نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی پیگیر منافع شهرستان هستیم، اما فضای کار و کارگری شهرستان به لحاظ اینکه شهرستان صنعتی است، باید آنلاین رصد شود و دچار مشکل در این ایام نشویم.

هدایت با اشاره به مدیریت خوب کرونا توسط اصناف شهرستان مبارکه، افزود: در حوزه کرونا و مدیریت کرونا از اصناف شهرستان باید تشکر کنیم چرا که در پیک چهارم کرونا رنگ‌بندی شهرستان دو هفته قرمز و یک هفته قرمز تیره و مابقی نارنجی و زرد بود و و این جز همراهی مردم و اصناف در رعایت پروتکل‌ها چیز دیگری نبود.

فرماندار مبارکه با اشاره به لیست تایید صلاحیت‌های داوطلبان شورای شهر ها، خاطرنشان کرد: ۷۸ درصد از داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر‌ها توسط هیات اجرایی و نظارت در این شهرستان تایید شدند که از مجموع ۱۵۹ فرد ثبت نام شده، ۱۱۱ نفر تایید صلاحیت و ۳۳ نفر رد صلاحیت شدند و ۱۵ نفر نیز انصراف دادند.

وی گفت: ۲۲ نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهرستان که صلاحیت آن‌ها در هیات نظارت بر انتخابات شهرستان مبارکه رد شده بود، پس از رسیدگی به شکایت آن‌ها در هیات نظارت استان اصفهان، تایید صلاحیت شدند.

هدایت با بیان اینکه شهر مبارکه بیشترین تعداد داوطلب را دارد، گفت: ۱۱۱ نامزد برای عضویت در شورا‌های اسلامی شهر‌های هفتگانه شهرستان با هم به رقابت می‌پردازند که شهر مبارکه با ۳۶ نفر دارای بیشترین داوطلب را دارد.

فرماندار مبارکه در پایان افزود: مردم شهر‌های طالخونچه با ۱۷ داوطلب، زیباشهر با ۱۷ داوطلب، دیزیچه با ۱۴ داوطلب، کرکوند با ۱۰ داوطلب، مجلسی با ۹ داوطلب و دهسرخ با ۸ داوطلب در انتخابات شرکت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده