تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۰۰
بازدید: ۲۶۰
کد خبر: ۲۱۲۲۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کسب رتبه پنجم کشوری سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد در ثبت آمار تولید واحد‌های منتخب صنعتی

‌می‌متالز - معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان از کسب رتبه پنجم کشوری سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد در ثبت آمار تولید واحد‌های منتخب صنعتی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان با اعلام این خبر گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از طریق دفتر مدیریت داده، آمار و فناوری اطلاعات وزارت صمت، سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب رتبه پنجم کشوری در زمینه ثبت آمار تولید واحد‌های منتخب گردید.
دارا فرامرزی افزون بر اشاره به معیار ارزیابی این عملکرد افزود:جایگاه هر استان بر مبنای نسبت تعداد واحد‌های منتخب به کل واحد‌های موجود و ثبت و ارسال به موقع آمار تولید واحد‌های منتخب، ارزیابی و مشخص گردیده است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان اظهار داشت:در سال ۱۳۹۹، عملکرد تعداد ۶۵ واحد صنعتی استان به عنوان واحد‌های منتخب، مشمول این ارزیابی بوده اند که با پیگیری‌های این سازمان و هم کوشی تولیدکنندگان، کسب رتبه پنجم محقق شده و امیدواریم در سال "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها"، با پیگیری‌های مستمر و رفع موانع موجود، شاهد توسعه واحد‌های صنعتی و افزایش تولید و اشتغال و در نهایت کسب رتبه‌های بالاتر در ارزیابی عملکرد کشوری باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده