تاریخ: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۵۰
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۲۱۲۳۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مهریر و بافق در مجلس اعلام کرد:

ترغیب معادن به انجام مسوولیت‌های اجتماعی اقدام تأثیرگذار وزیر صمت بود/ وزارت صمت در مبارزه با رانت‌خواری گام‌های موثری برداشت

‌می‌متالز - نماینده مردم مهریر و بافق در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی و ترغیب معادن برای انجام مسوولیت‌های اجتماعی را از جمله اقدامات تأثیرگذار وزیر صمت دانست.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا صباغیان با بیان این مطلب، افزود: ورود شرکت‌های بزرگ و توانمند به عرصه مسوولیت‌های اجتماعی از اقدامات مهم رزم حسینی در این مدت بوده است که جای تقدیر دارد.
وی با بیان اینکه وزارت صمت در این مدت در خصوص حذف امضا‌های طلایی و مبارزه با رانت خواری گام‌های موثری برداشته است، تصریح کرد: رضایت مردم و مسوولان از مجموعه اقدامات و عملکرد انجام شده در حوزه‌های کاری وزارت صمت از جمله بحث آزاد سازی معادن و ورود شرکت‌ها به عرصه مسوولیت‌های اجتماعی وجود دارد.
نماینده مردم مهریر و بافق در مجلس شورای اسلامی با اعلام حمایت مجلسیان از وزیر صمت تأکید کرد: هر چند سنگ اندازی‌هایی نیز ممکن است وجود داشته باشد، اما ما نمایندگان مجلس از برنامه‌های وزیر صمت به خصوص در سالی که به نام تولید؛ پشتیبانی‎ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است، حمایت می‌کنیم.
صباغیان تصریح کرد: باید از افرادی مانند وزیر صمت برای تحقق خواسته‌های مردم به خصوص در مناطق معدنی حمایت شود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده