تاریخ: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۵۷
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۲۱۲۴۷۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تولید روزانه ۳ هزار تن محصول در کارخانه سیمان دورود/تلاش برای واگذاری صنایع غذایی گهر

‌می‌متالز - فرماندار دورود گفت: شرکت صنایع غذایی گهر دورود آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

به گزارش می‌متالز، خدانظر دریکوند در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان بیان کرد:صنایع غذایی گهر دورود اکنون در تملک بانک ملی است و بنا بر اصل عدم بنگاه داری بانک‌ها این شرکت طی ۶ مرحله به مزایده گذاشته شده و گروه‌های زیادی همچون هلدینگ مینو و کوثر برای خرید آن مراجعه کرده اند.

وی ادامه داد: تا این لحظه واگذاری انجام نشده، شرایط کارخانه خوب است، در سال جدید بانک عزمش را برای اجرای طرح‌های توسعه آن جزم کرده، اما امیدوار به واگذاری این واحد بزرگ تولیدی به یکی از هلدینگ‌های مهم کشور هستیم.

فرماندار دورود عنوان کرد: سال گذشته ۲۵ میلیون قطعه تولید داشته که نسبت به سال قبلش روند افزایشی تولید را در این واحد شاهد بوده ایم.

دریکوند در بخش دیگری از سخنانش اشاره‌ای نیز به وضعیت کارخانه سیمان دورود داشت و افزود: کارخانه سیمان دورود دارای سه فاز است که اکنون فعال می‌باشد فاز یک با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز، فاز ۲ با ظرفیت ۸۰۰ تن در روز و فاز سه با ظرفیت یکهزار و ۸۵۰ تن در روز تولید دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در مجموع روزانه سه هزار تن سیمان در کارخانه سیمان دورود تولید می‌شود، افزود: عملیات ساختمان اداری فاز چهارم آن نیز ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

منبع: وارک نیوز

عناوین برگزیده