تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۱:۰۰
بازدید: ۲۵۰
کد خبر: ۲۱۲۷۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین به مناسبت روز جهانی معدن

می متالز - مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در پیامی اعلام کرد تاصیکو موفق به بومی سازی بسیاری از قطعات در حوزه معدن و صنایع معدنی شد.

به گزارش می متالز، غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در پیامی با مضمون "معدنکاران موتور محرک توسعه اقتصادی کشور هستند" ضمن تبریک روز جهانی معدن به همه جهادگران این عرصه گفت: صدر تامین امروز در حوزه استفاده از منابع داخلی به بلوغی منحصر به فرد دست یافته است به طوری که تاصیکو با راه اندازی شرکت شتابدهنده صدر فردا و حمایت از دانش و توان جوانان در حوزه فن آوری، توانست بسیاری از قطعات و ابزار های حوزه معدن و صنایع معدنی را بسازد و شعار بومی سازی که پیشتر بیان کرده بود را محقق کند.

متن پیام مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین وابسته به شستا به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللهِ النُّورِ

معدنکاران، فعالان حوزه معدن و صنایع معدنی
خانواده بزرگ صدر تامین

سلام علیکم؛

درج عنوان روز جهانی معدن در تقویم بین المللی فرصت مغتنمی است تا در آن ضمن پاس‌داشت تلاش و همت بالای معدنکاران و صنعتگران در عرصه‌های مختلف و تکریم مقام ارزشمند آنان در توسعه و بالندگی معدن و صنعت کشور، بر نقش ارزنده شما عزیزان به عنوان موتور محرک اقتصاد بخصوص در حوزه های معدن و صنایع معدنی ایران تاکید شود.

برادران و خواهران؛

تردیدی نیست که بخش معدن به عنوان عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه و همچنین رشد اقتصادی کشور نقشی بسزا و در خور توجه دارد و بر همه تصمیم‌گیران، سیاست‌گذاران و اندیشمندان است که در تدبیر امور کشور به این بخش که از مهم‌ترین عوامل جهش اقتصادی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال " تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" هوشمندانه نام گذاری شده است به شمار می‌رود، نگاهی اندیشمندانه و با تدبر بیش‌تر داشته باشند.

دست‌یابی به چنین توفیقی در سال جاری نیازمند همکاری و هم‌دستی همه بخش‌های صنعت و معدن است و خانواده بزرگ صدر تامین به عنوان بخش کلیدی و مهم معدن و صنعت آماده ‌است تا در این مسیر به همراهی سایر بخش‌های و مدیران معدنی و صنعتی کشور کمک کند.

باید بدانیم آن چه بیش از همه توجهات را به خود معطوف ساخته، حرکت شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در مسیر تحقق سیاست ها و اهداف ترسیم شده ی اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری است که همچون الگویی ترسیم شده، به عنوان مسیر تعالی بخش تاصیکو تحت عنوان سند راهبردی در راه توسعه معادن و صنایع فلزی و غیر فلزی و بازگشت به خویشتن در دستور کار قرار گرفت.
صدر تامین امروز در حوزه استفاده از منابع داخلی به بلوغی منحصر به فرد دست یافته است به طوری که تاصیکو با راه اندازی شرکت شتابدهنده صدر فردا و حمایت از دانش و توان جوانان ایران عزیز توانست بسیاری از قطعات و ابزار های حوزه معدن و صنایع معدنی را بسازد و شعار بومی سازی که پیشتر بیان کرده بود را محقق کند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده صدر تامین یاد و خاطره 2 معدن کار شرکت البزر شرقی وابسته به شرکت ذوب آهن اصفهان که متاسفانه ماه گذشته جان باختند را گرامی می دارم و باردیگر به خانواده این عزیزان و مجموعه تاصیکو تسلیت می گویم. همچنین به نمایندگی از تمامی همکاران عزیز و متعهد روز جهانی معدن را به معدنکاران، صنعت گران و فعالان حوزه های صنعتی و معدنی ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند یکتا برای شما عزیزان سلامتی و شادکامی خواهانم.

غلام رضا سلیمانی
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده