تاریخ: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۵۰
بازدید: ۳۲۶
کد خبر: ۲۱۳۱۴
سرویس خبر : زمین شناسی
مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صمت:

بروکراسی اداری با تکمیل سامانه کاداستر کاهش می‌یابد

می متالز - مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صمت تاکید وزیرپیشنهادی صنعت، معدن و تجارت بر گسترش عمق اکتشافات معادن را اقدامی مثبت در این زمینه ارزیابی کرد و گفت: اکثر عملیات‌های اکتشاف در کشور ما سطحی بوده و تاکنون به اکتشافات عمقی کمتر پرداخته‌شده است.
بروکراسی اداری با تکمیل سامانه کاداستر کاهش می‌یابد

به گزارش می متالز، کشاورز با اشاره به نگاه بنیادی رحمانی به توسعه بخش معدن افزود: توجه و تاکید بر اکتشافات عمیق در حوزه معدن، برنامه اجرایی مهمی در راستای عملیات‌ بنیادین و زیربنایی در حوزه معدن خواهد بود و گام مثبتی برای توسعه این بخش به شمار می‌رود.

مدیر کل دفتر امور اکتشاف وزارت صمت در ادامه با اشاره به اولویت تکمیل سامانه کاداستر در برنامه‌های ارائه شده رحمانی اضافه کرد: کاداستر تیز سامانه‌ای برای مکانیزه کردن معادن و مجوزهای معدنی است که در صورت تکمیل این سامانه بسیاری از بروکراسی‌های اداری کاهش یافته وامور جاری مربوط به صدور مجوز نیز تا حد زیادی تسهیل خواهد شد.

کشاورز در ادامه اعتقاد به جوان‌گرایی را یکی دیگر از محورهای قابل توجه در برنامه رحمانی توصیف کرد و افزود: تاکید بر جوان‌گرایی در برنامه‌های ایشان به خوبی دیده شده و با توجه به جوان بودن گرینه پیشنهادی وزارت صمت نسبت به سایر وزرا این برنامه قطعا اجرا خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: اجرای این سیاست تاثیرات مثبتی در بهبود وضعیت صنایع به ویژه معدنی خواهد داشت.

عناوین برگزیده