تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۵۰
بازدید: ۲۹۰
کد خبر: ۲۱۴۱۴۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
در مراسم اختتامیه جایزه صنعت روابط عمومی ایران رخ داد:

اهدای جایزه مسوولیت اجتماعی (کرونا) و انتشارات به روابط عمومی فولاد هرمزگان

‌می‌متالز - همزمان با پنجمین رخداد بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی ایران، مراسم اختتامیه جایزه صنعت روابط عمومی ایران برگزار و جایزه مسوولیت اجتماعی (کرونا) و انتشارات به روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان جنوب اهدا شد.

به گزارش می‌متالز، رضا صفریان مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان جنوب درخصوص دریافت این نشان اظهار کرد: فولاد هرمزگان از اواخر سال ۹۸ که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد، اقدامات قابل توجهی در حوزه مسوولیت اجتماعی انجام داد. خرید تجهیزات پزشکی و اهدای آن به بیمارستان‌های استان هرمزگان، تامین اکسیژن رایگان بیمارستان‌های استان هرمزگان و در کنار آن به برخی استان‌های همجوار نیز در بخش برون سازمانی کمک رسانی کرد.

وی افزود: تهیه اقلام پزشکی همچون ماسک، مایع ضدعفونی کننده و الکل و ... نیز برای این سازمان‌ها انجام شد. همچنین برای مجموعه پرسنل شرکت فولاد هرمزگان نیز در ابتدای شیوع کرونا اقداماتی صورت گرفت که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به شیفت بندی برای انجام فعالیت در بخش‌های مختلف شرکت اشاره کرد که تا به امروز نیز ادامه یافته است. همچنین افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای نیز بودند همگی مرخصی‌های بلند مدت به همراه حقوق و مزایای کامل را دریافت کرده اند.

صفریان ادامه داد: افرایش ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین راه اندازی سامانه مختص پرسنل شرکت فولاد هرمزگان برای ثبت حضور این افراد در شرکت و دیگر بخش‌ها از دیگر اقدامات انجام شده توسط این مجموعه بوده است. در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای سمعی و بصری نیز اقدامات خوبی توسط مجموعه روابط عمومی فولاد هرمزگان انجام شده است؛ ساخت انیمیشن آموزشی برای پرسنل و خانواده‌های آن‌ها در حوزه تبلیغات صورت گرفته است. در بخش انتشارات نیز ویژه نامه‌های خاصی برای همکاران در مجموعه فولاد تهیه شد تا در مجموع این فعالیت از سوی هیات نظارت در این جشنواره مورد بررسی و تایید قرار گرفت و منجر به دریافت جایزه مسوولیت اجتماعی (کرونا) و انتشارات شد.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان در پایان گفت: فولاد هرمزگان در سال ۹۹ با اقدامات خوبی که توانست انجام دهد از ظرفیت اسمی تولید عبور کرد و امید می‌رود برای سال ۱۴۰۰ برنامه افزایش تولید را به سرانجام برساند. همچنین در حوزه مسوولیت اجتماعی و همکاری فی ما بین سازمان‌های برون سازمانی فصل جدیدی رقم خواهد خورد؛ در کنار این موارد و انجام فعالیت‌های زیربنایی و عمرانی نیز در استان، شاهد خواهیم بود که حضور فولاد هرمزگان در منطقه جنوب کشور و همچنین بندرعباس ملموس‌تر از قبل شود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده