تاریخ: ۰۶ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۲۷
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۲۱۵۸۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بررسی مشکلات ۶ واحد تولیدی گلستان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید

‌می‌متالز - معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از بررسی مشکلات ۶ واحد تولیدی گلستان در چهارصدوسی وهشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، رضا شهمرادی گفت: در چهارصد و سی وهشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گلستان مشکلات ۶ واحد تولیدی صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در محل سالن جلسات سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان برگزار گردید، هریک از نمایندگان واحد‌های تولیدی به بیان مشکلات خود پرداخته و پس از بحث و بررسی تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات آن‌ها اخذ شد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، بیان کرد: عمده‌ترین مشکلات مطرح شده در جلسه مربوط به امور مالیاتی، بدهی بانکی، بیمه تامین اجتماعی، حقوقی، سوخت وتامین مواد اولیه بود که با حضور مدیران دستگاه‌های مربوطه پیگیری شد.

شهمرادی از عزم مسئولان برای حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی در سال تولید، پشتیبانی‌ها ومانع زدایی‌ها خبر داد و گفت: مسئولان ارشد استان در این کارگروه مشکلات تمامی واحد‌های تولیدی استان را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده