تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۵۱
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۲۱۶۰۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت مرکزی:

ثبت نام ۸۳۶ واحد استان مرکزی در سامانه جامع انبار‌ها از ابتدای سال ۱۴۰۰

‌می‌متالز - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان مرکزی از برگزاری ۱۳ جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در سه ماه ابتدایی سال خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون ۸۳۶ واحد درسامانه جامع انبار‌ها ثبت نام کرده اند.

به گزارش می‌متالز، جعفر اصغری با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال ۱۳ جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی تشکیل و ۸۱ مصوبه تصویب شده است، گفت: از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار تامین به موقع کالا‌های اساسی، قیمت گذاری کالاها، نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌گیرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت مرکزی درادامه افزود: با هدف بررسی وضعیت بازار و برنامه ریزی تامین و توزیع اقلام اساسی، اتخاذ تدابیر و کنترل بازار ازابتدای سال تا کنون ۱۳ جلسه ستاد تنظیم بازار در استان تشکیل شده و ۸۱ مصوبه جهت تنظیم بازار استان تصویب شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت مرکزی بیان کرد: همچنین دو جلسه کارگروه گندم آرد و نان استان مرکزی در سه ماه نخست سالجاری تشکیل شده و دراین خصوص تصمیماتی در جهت بهبود کیفیت آرد و نان و ارائه خدمات مطلوب به مردم توسط واحد‌های نانوایی اتخاذشده است.

اصغری گفت: همچنین از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۴ جلسه کمیسیون نظارت براصناف در استان با ۷۷ مصوبه تشکیل شده است.

وی درخاتمه درخصوص سامانه جامع انبارخاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون ۸۳۶ واحد درسامانه جامع انبار‌ها ثبت نام کرده اند که ازاین تعداد ۲۳۴ مورد تائید و ۶۰۲ مورد در انتظار تائید میباشد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده