تاریخ: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۴۳
بازدید: ۵۴۱
کد خبر: ۲۱۶۷۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

طلا در حال فاصله گرفتن از کف قیمت 3 هفته ای است

می متالز - طلا در مبادلات ابتدایی بازار آسیا در روز پنجشنبه -1 نوامبر تحت تاثیر کاهش ارزش دلار از پایین تریین قیمت 3 هفته ای که روز گذشته به آن رسیده بود فاصله گرفت.
طلا در حال فاصله گرفتن از کف قیمت 3 هفته ای است

به گزارش می متالز به نقل از رویترز، قیمت طلا در مبادلات ابتدایی بازار آسیا بعد از 3 روز افت متوالی قیمت، ابتدا 0.2 درصد رشد داشت و در رقم 1216.23 قرار گرفت و در حال حاضر در سطح 1223 دلاری قرار دارد. طلا روز گذشته به 1211.52 دلار افت کرد که کمترین قیمت فلز زرد از 11 اکتبر بود.

 

طلا در مبادلات ابتدای بازار آتی امریکا هم ابتدا 0.2 درصد رشد داشت و در حال حاضر هم در سطح 1225 دلاری قرار دارد.

 

شاخص ارزش دلار در مبادلات پنج شنبه در برابر سبدی از 6 ارز مهم 0.2 درصد در مبادلات ابتدایی افت کرد.

 

"لری کودلاو"، مشاور اقتصادی کاخ سفید در روز چهارشنبه گفت، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، هنوز هیچ تصمیم قطعی در مورد افزایش تعرفه ها کالاهای چینی ندارد و ممکن است برخی از وظایف را لغو کند، اگر مذاکرات سیاسی امیدوار کننده با چین باشد.

 

قرار است ترامپ و رهبر چین در نشست جی 20 ملاقاتی 2 جانبه داشته باشند.

 

بر اساس آمارهای منتشر شده، نوامبر میزان افزایش حقوق و دستمزدها در بخش خصوصوی ایالات متحده به بالاترین سطح خود در 8 ماه گذشته رسیده است که این نشان می دهد که رشد شغلی این ماه و پس از طوفان فلورانس در ماه سپتامبر در بخش رستوران و خرده فروشی افزایش یافته است.

 

این آمار قوی شغلی به تدریج باعث خبران خسارت دیگر آمارها می شود. یکی از این آمارها  مشخص شدن افزایش هزینه کار در سه ماهه سوم در آمارهای منتشر شده در روز چهارشنبه بود.

 

هزینه کار، هزینه مجموع کل دستمزد پرداخت شده به کارکنان، و همچنین هزینه مزایای کارکنان و مالیات حقوق و دستمزد توسط کارفرما است.

 

روزنامه تایمز روز پنجشنبه اعلام کرد که "ترزا می "، نخست وزیر انگلستان با اتحادیه اروپا به توافق رسیده است که به موجب آن شرکت های ارایه کننده خدمات مالی انگلستان همچنان بعد از برگزیت هم به بازارهای اروپایی دسترسی داشته باشند.

 

نرخ تورم ماه گذشته منطقه یورو در افزایش یافت و تصمیم بانک مرکزی اروپا برای کم کردن محرک های  مالی حتی زمانی که رشد اقتصادی کم تر از پیش بینی ها بوده را منطقی تر جلو می دهد.

 

میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر با 0.12 درصد کاهش به 754.06 تن رسیده است. این رقم در روز سه شنبه 754.94 تن بود.

 

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده شرکت"یو اس مینت" 22 هزار اونس سکه طلای "امریکن ایگل" را در اکتبر فروخته است که 7.3 درصد نسبت به ماه قبل رشد داشته است.

منبع: طلا نیوز
عناوین برگزیده