تاریخ: ۱۴ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۰۸
بازدید: ۳۲۲
کد خبر: ۲۱۶۹۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازار طلا و جواهر تعطیل شد

‌می‌متالز - همزمان با قرمز شدن وضعیت کرونایی شهر تهران و آغاز موج پنجم بیماری کرونا، براساس مصوبه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا گروه‌های شغلی ۲ از جمله صنف طلا و جواهر ملزم به تعطیلی هستند.

به گزارش می‌متالز، اتحادیه طلا و جواهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بازار طلا و جواهر تهران و کلیه واحد‌های صنفی این اتحادیه همزمان با مشاغل گروه‌های ۲ به دستور ستاد ملی مدیریت کرونای شهر تهران مکلف به رعایت محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی می‌باشند.

با رشد مبتلایان به بیماری کرونا و آغاز موج پنجم این بیماری در سطح کشور روز گذشته رنگ کرونایی شهر تهران به وضعیت قرمز درآمد و در پی آن ایجاد محدودیت‌های کرونایی برای صنوف مختلف گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ به مرحله اجرا درآمد.

بر همین اساس کلیه مشاغل کاری بجز گروه شغلی یک از جمله صنف طلا، جواهر، نقره و سکه تهران ملزم به تعطیلی تا اطلاع ثانوی می‌باشند.

بازار طلای تهران نیز در این مدت تعطیل بوده و کلیه فعالیت‌ها در بازار بزرگ تهران برای کاهش روند این بیماری و توقف موج جدید فراگیری کووید ۱۹ متوقف خواهد بود.

گفتنی است؛ در این مدت بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت، وزارت بهداشت و پلیس نظارت بر اماکن عمومی بر اجرای مصوبات ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا نظارت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، واحد‌های صنفی را به مدت دو هفته پلمب خواهند نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده