تاریخ: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۱۶
بازدید: ۱۸۹
کد خبر: ۲۱۷۰۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان:

پس از تائید دکتر رحمانی، انتصاب معاونان شایسته در تحقق برنامه‌های ایشان حائز اهمیت است

می متالز - نمایندگان مردم در خانه ملت، به رضا رحمانی به‌عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت هم در پیامی از اعتماد نمایندگان مجلس تشکر کرد و از آن‌ها برای ادامه این راه سخت یاری خواست.
پس از تائید دکتر رحمانی، انتصاب معاونان شایسته در تحقق برنامه‌های ایشان حائز اهمیت است

به گزارش می متالز، این انتخاب خیلی از فعالان و کارشناسان حوزه معدنی را خرسند کرده و امیدواریم با انتخاب وزیر جدید در رأس ساختار صنعت، معدن و تجارت شاهد بهره‌گیری از توان مشاوره بخش خصوصی، انجمن‌های صنفی، اتاق بازرگانی، خانه‌های صنعت، معدن و تجارت و اقتصاددانان باشیم تا بستر تحقق هر چه بیشتر رونق کسب‌وکارها فراهم گردد و همچنین زمینه برای فعالان اقتصادی، کارآفرینان و بازرگانان از طریق سیاست گداری صحیح و کارشناسی برای بهبود خدمات، ارتقای امنیت سرمایه گداری و تحقق اقتصاد ملی پایدار ایجاد شود.

منصور یزدی زاده، مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان که یکی از قدیمی‌ترین قطب‌های صنعتی و استراتژیک کشور است و در اقتصاد ایران به‌عنوان جبهه اول صنعت کشور شناخته می‌شود معتقد است، انتخاب دکتر رحمانی گزینه مناسبی برای راهبری وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت است.

یزدی زاده گفت: با شناختی که اگرچه کوتاه از دوره حضورم در شرکت ملی فولاد از دکتر رحمانی پیدا کردم، گمان می‌کنم ایشان یکی از گزینه‌های خوب برای این سمت هستند و من این انتخاب و کسب رأی اعتماد قاطع نمایندگان را به ایشان تبریک می‌گویم.

وی یکی از الزامات تحقق برنامه‌های دکتر رحمانی را درگرو انتصاب مدیران متعهد، متخصص، شایسته و توانمند در معاونت‌های این وزارت خانه معظم دانست و گفت: وزارت صمت از تجمیع چند وزارتخانه باهدف همسو گرایی و مدیریت بهتر منابع و توانمندی‌ها ایجادشده به همین لحاظ هریک از معاونین این وزارتخانه، در حد یک وزیر توانمندی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان در ادامه با اشاره به تجارب دکتر رحمانی در قوه مقننه و مجریه که قطعاً موجبات پیشبرد برنامه‌های کلان کشور و رونق تولید را به ارمغان می‌آورد افزود: امیدوارم با انتخاب‌های خوبی که در پست معاونت‌ها انجام می‌گیرد، شاهد افزایش قدرت اجرایی و سیاست گذاری بهتر در این وزارتخانه خواهیم بود.

وی بر جامع‌نگر بودن دکتر رحمانی در برنامه‌های خود تأکید کرد و با رد طرح قومیت‌گرا بودن رحمانی را از سوی برخی منتقدین گفت: بنده چنین استنباطی ندارم و کارنامه ایشان به‌ویژه در سال‌های گذشته نشانگر جامع‌نگری ایشان و اعتقاد به روحیه مشارکت و پذیرش نقد و اعتقاد به کار کارشناسی دارد.

یزدی زاده به ارتباط نزدیک دکتر رحمانی با جامعه کارفرمایی و کارآفرینان و تولیدکنندگان تأکید کرد و ابراز امیدواری نمود در دوره مدیریت ایشان شاهد تحول‌های شگرف و بهره‌گیری از توانمندی‌ها برای توسعه روزافزون صنعت، معدن و تجارت خواهیم بود.

وی ادامه داد: صنعت فولاد و ذوب‌آهن اصفهان از جایگاه ویژه‌ای از اقتصاد کشور برخوردار است که امیدواریم باسیاست‌های صحیح کلان وزارت صمت به‌خصوص در زنجیره تأمین، سیاست‌های شفاف در ابلاغ دستورالعمل‌های فروش و بازارهای صادراتی شاهد توسعه متوازن و رونق بیشتر صنایع ایران باشیم.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد