تاریخ: ۲۰ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۳۴
بازدید: ۲۷۷
کد خبر: ۲۱۷۷۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سیگنال مثبت برای کاردانو / قرارداد‌های هوشمند چه زمانی راه‌اندازی می‌شوند؟

‌می‌متالز - ارزش بازار ارز دیجیتال کاردانو در اوج قیمتی خود بعد از پنج سال به ۶۳ میلیارد دلار رسید، اما در حال حاضر ارزش بازار این ارز ۴۲ میلیون دلار است و در رتبه پنجم مارکت‌کپ قرار دارد.

به گزارش می‌متالز، ایوان وننس، یک از فعالان حوزه رمزارز حامی اتریوم، معاملات انجام شده در شبکه کاردانو را نسبت به محدودیت بازار بررسی کرده و می‌گوید: «آیا مردم متوجه می‌شوند ارز دیجیتال کاردانو به سختی ۲۰ هزار تراکنش در روز انجام می‌دهد؟»

ارزش بازار ارز دیجیتال کاردانو در اوج قیمتی خود بعد از ۵ سال به ۶۳ میلیارد دلار رسید، اما در حال حاضر ارزش بازار این ارز ۴۲ میلیون دلار است و در رتبه پنجم مارکت‌کپ قرار دارد.

برخی حساب‌های مستعار در فضای مجازی برخی از پیش‌بینی‌های هاسکینسون که یک سال پیش انجام شده است را بازنشر کردند و ادعا کردند پیش‌بینی‌های هاسکینسون در رابطه با کاردانو محقق شده است.

اگرچه کاردانو هنوز قابلیت قرارداد‌های هوشمند را فعال نکرده است، اما با توجه به خدمات هوشمند ما به دانشجویان اتیوپی، تعداد توکن‌های غیرقابل استفاده (NFT) در کاردانو و مقدار ارزش ذخیره شده شبکه نشان از رونق کاردانو دارد. هاسکینسون در ادامه گفت: «صادقانه بگویم شبکه کاردانو کشش پیشرفت دارد. بیش از ۱۰ میلیون دلار NFT در سراسر شبکه کاردانو فروخته شده است. اکوسیستم کاردانو بسیار سالم است و ارزش بازار این ارز در سال گذشته رشد سه برابری داشت و کسانی که از این پروژه انتقاد می‌کنند یا مطالعه درست نداشتند و یا بدخواه این پروژه هستند.»

«ارز کاردانو رشد سریع‌تری نسبت به بقیه ارز‌ها داشت و یکی از پایدارترین، بالغ‌ترین و سیستماتیک‌ترین پروژه‌های بازار رمزارز‌ها است.»

خالق اتریوم گفت: ارز ما هر هفته بیشتر رشد می‌کند و شما می‌توانید این را ببینید.

هوسکینسون می‌گوید با راه‌اندازی شبکه اصلی قرارداد‌های هوشمند آلونزو بسیاری از برنامه‌های ما روی کاردانو اجرا می‌شوند. قرارداد‌های هوشمند در ماه آگوست اجرا می‌شوند.

«خواهیم دید که بسیاری از برنامه‌ها در شبکه پدیدار می‌شوند و در یک اکوسیستم بسیار بزرگ رشد می‌کنند.»

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده