تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۲۴
بازدید: ۳۵۹
کد خبر: ۲۱۷۹۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ارز دیجیتالی که در یک ماه ۲۷۵ درصد رشد کرد! / AXS چیست؟

‌می‌متالز - Axie Infinity یک توکن بر بستر شبکه اتریوم است که برای بازی‌های کامپیوتری به کار می‌رود. اما AXS چیست و چطور درآمدزایی می‌کند؟

به گزارش می‌متالز، ارز دیجیتال Axie Infinity ارز پایه یک بازی و اکوسیستم NFT است بر روی شبکه اتریوم ساخته شده و یک هفته گذشته بیش از ۱۲۰ درصد رشد کرده است.

این توکن در یک ماه گذشته حدود ۲۷۵ درصد رشد کرده است.

در اکوسیستم Axie Infinity به شخصیت‌های بازی Axies گفته می‌شود. توکن‌هایی (NFT) هستند که شما مالک آن‌ها هستید و می‌توانید این توکن‌ها را در کیف پول شخصی خود ذخیره کنید.

درحالی که بازار رمزارز‌ها روندی نزولی دارد قیمت این توکن به حدود ۱۹ دلار رسید و سقف تاریخی جدیدی ثبت کرد، اما حالا در محدوده ۱۷/۸۳ دلار معامله می‌شود.

Axie Infinity یک بازی مشابه بازی pokemon است و کاربران این بازی موجوداتی به نام Axies را آموزش می‌دهند و به نبرد با یک‌دیگر می‌پردازند. حدود یک میلیون از این توکن در این بازی وجود دارد که در بازار رمزارز‌ها قابل خرید و فروش است. این توکن در ابتدای ماه به شبکه رونین اتریوم مهاجرت کرد و همین موضوع باعث رشد کاربران این بازی شد.
به دنبال مهاجرت این توکن به شبکه اتریوم و رشد سریع آن یک رمزارز در اکوسیستم AXS به نام Small love potion با علامت SLP که برای پرورش شخصیت‌های بازی استفاده می‌شود و برای انجام بازی ضروری است هم بیش از ۱۰۰ درصد رشد کرد و به ۰/۲۶۶۳ دلار رسید.

افزایش قیمت AXS و SLP در شش ماه گذشته باعث شد تا محبوبیت این ارز به عنوان یک منبع کسب درآمد ببیشتر شود. در کشور‌هایی از جمله فیلیپین، ونزوئلا، کوبا و قطر مردم از این بازی استقبال کردند و برخی از کاربران ادعا کردند که از این بازی درآمد بیشتری نسبت به شغل ثابت خود دارند.
محبوبیت این بازی علی‌رغم نیاز به خرید توکن این بازی هر روز در حال افزایش است و قیمت توکن این پلتفرم هم هر روز در بازار رمزارز‌ها افزایش پیدا می‌کند.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده