تاریخ: ۱۹ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۳۷
بازدید: ۲۵۵
کد خبر: ۲۱۷۹۸۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در تولید خوشنام، در توسعه همگام و در سرمایه گذاری پیشگام

‌می‌متالز - شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری از جمله مجموعه‌های پویایی ست که در تولید خوشنام، در توسعه همگام شده و اینک در سرمایه گذاری پیشگام صنعت این استان گردیده است.

به گزارش می‌متالز، وحید میرزایی در حاشیه‌ای بازدید تیم این شرکت از چند طرح و پروژه با هدف سرمایه گذاری این مجموعه در آن‌ها گفت: مجموعه‌ی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در حوزه سرمایه گذاری در حال برنامه ریزی جامع بوده و با تشکیل تیم و حرکت میدانی و اصولی مقدماتی آنهم بر پایه‌ی قواعد جاری این عرصه اهداف مهمی را در تأمین منابع مالی از باب سرمایه­ گذاری در پروژه­‌های سودآور برای افزایش ثروت سهامداران، ارزش شرکت و درآمد پرسنل در دستور کار دارد.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: در دنیای تجارت کنونی، شرکت­ها برای حل مشکلات اقتصادی خود نیازمند راهکار‌های مناسب برای استفادۀ بهتر از منابع خود هستند. یکی از راهکار‌های مهم، بسط و توسعۀ سرمایه­ گذاری است که اهمیت سرمایه‌گذاری و ثبات محیط سرمایه­ گذاری برای توسعه و رشد اقتصادی بر کسی پوشیده نیست و بی‌توجهی به آن به افول اقتصاد منجر می‌شود و در بلند مدت رفاه عمومی و توسعه تولید را تحت تأثیر قرار دهد.

وی اظهار داشت: در گام نخست در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری سعی کردیم در تولید خوشنام گردیم که به لطف پرودگار رکورد‌های خوبی به ثبت رسید، در گام بعدی توسعه در اولویت قرار گرفته و همگام شدیم برای این امر که دستاورد‌های مطلوبی کسب و بزودی رونمایی میشود و اینک بر آنیم در سرمایه گذاری پیشگام شده تا صنعت این استان محروم، اما برخوردار از ظرفیت‌های بلقوه بی پایان، زمینه ساز آینده‌ای درخشان گردد.

عناوین برگزیده