تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۲۳
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۲۱۸۰۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انتخاب سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس به عنوان سازمان برگزیده و فعال کشوری

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از انتخاب سازمان متبوع خود در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹، به عنوان "سازمان برگزیده و فعال" در سطح کشور خبر داد.

به گزارش می‌متالز، حمید رضا ایزدی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های این سازمان در سال ۹۹ کنترل شیوع ویروس کووید -۱۹ در واحد‌های فعال اقتصادی، صنعتی، معدنی و تجاری به منظور حفظ سلامت کارکنان، جلوگیری از توقف فعالیت اقتصادی و پویایی تولید بوده است، افزود: از زمان شیوع این ویروس، کارشناسان HSEE این سازمان در سطح استان اقدام به آموزش و ترویج رعایت پروتکل‌ها و نظارت بر اجرای آن در واحد‌های تحت پوشش نمودند.

رییس سازمان صمت فارس بیان کرد: فرآیند‌های HSEE موجبات کاهش حوادث و خطا، افزایش کیفیت محصول، صرفه جویی در مصرف انرژی و ... را رقم می‌زند و موثرترین عامل دستیابی به این موفقیت را تلاش و کوشش کارکنان این سازمان دانست، همچنین تداوم فعالیت همکاران در برقراری ضوابط ایمنی در محیط کار، توجه ویژه به حفاظت از محیط زیست در کنار فعالیت صنعتی، معدنی، تجاری و مدیریت میزان مصرف انرژی در خطوط تولید، سبب کسب عنوان برتری استان فارس در عرصه چهارجانبه ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی در بین استان‌های کشور و کسب رتبه برتر (سازمان برگزیده و فعال) گردیده است.

وی در ادامه با اشاره به برخی فعالیت‌های سازمان صمت در زمینه مبارزه با ویروس کووید-۱۹ اظهار نمود: در سال ۹۹ تعداد ۶۲۰۹ واحد صنعتی، ۲۹۴۲ واحد معدنی و بالغ بر ۱۳۶ هزار واحد تجاری و صنفی مورد بازرسی و نظارت جهت اجرای پروتکل‌های بهداشتی قرار گرفت.

در این راستا وزیر صنعت، معدن و تجارت از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس بابت تلاش و همکاری بی وقفه ایشان در ایجاد هماهنگی‌های لازم در راستای حفاظت از بهداشت و سلامت عمومی با اهداء تقدیرنامه تشکر و قدردانی نمود.

در بخشی از متن تقدیرنامه وزیر صمت آمده است: در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس به دلیل برخورداری از سیستم بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی در بین سازمان‌های وابسته و تابعه حائز تقدیر است.

از این منظر از تلاش جنابعالی و همکاران در جهت اعتلای سلامت و بهداشت نیروی کار، حفاظت از محیط زیست و منابع کشور صمیمانه تشکر و قدردانی میکنم و از خداوند منان توفیق روز افزون را برای گسترش هرچه بیشتر فرهنگ HSEE (بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی) مسالت دارم.

در پایان ایزدی از تلاش همکاران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، مدیران واحد‌های صنعتی، معدنی و تجاری در راستای رونق تولید، توسعه فعالیت‌های اقتصادی و مبارزه همه جانبه با ویروس منحوس کرونا، تشکر و قدردانی نمود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده