تاریخ: ۲۹ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۳۶
بازدید: ۴۱۱
کد خبر: ۲۱۹۱۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بورس امروز تعطیل است / بورس کی بازگشایی می‌شود؟

‌می‌متالز - در مصوبه دیروز ۲۸ تیر ستاد مقابله با کرونا مصوب شد تا تهران و البرز شش روز تعطیل شوند و این تعطیلی از امروز یعنی ۲۹ تیر ماه قابل اجراست و بورس را هم شامل می‌شود.

به گزارش می‌متالز، در مصوبه دیروز ۲۸ تیر ستاد مقابله با کرونا مصوب شد تا تهران و البرز شش روز تعطیل شوند و این تعطیلی از امروز یعنی ۲۹ تیر ماه قابل اجراست و بورس را هم شامل می‌شود.

روز گذشته در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد تا تهران و البرز شش روز تعطیل شوند. این تعطیلی‌ها تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه‌دار خواهد بود و بدین ترتیب اولین روز فعالیت بورس پس از تعطیلات روز دوشنبه هفته آینده یعنی سوم مرداد ماه خواهد بود.

روز گذشته علی ربیعی سخنگوی دولت هم در این باره خبر داد: بنابر به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

سارا علی‌یاری مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار هم در مصاحبه‌ای اعلام کرد تعطیلی بورس منوط به تعطیلی بانک‌ها است و اگر بانک‌ها تعطیل شوند بورس هم تعطیل می‌شود.

در این باره دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خبرداد: بانک‌ها و اصناف هم در تهران و البرز به‌مدت شش روز تعطیل خواهند بود. پس بنابراین بورس در این ۶ روز تعطیل خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده