تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۲۸
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۲۲۰۸۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت گیلان در نشست با مدیر جدید راه اندازی رشت الکتریک:

ارائه برنامه عملیاتی دقیق برای راه اندازی شرکت رشت الکتریک

‌می‌متالز - رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان، در نشست تخصصی بررسی وضعیت راه اندازی کارخانه رشت الکتریک گفت: با توجه به واگذاری این شرکت به صندوق بازنشستگی کشور انتظار ما این است در اولین فرصت برنامه عملیاتی دقیق توسط مدیران جدید برای راه اندازی شرکت رشت الکتریک به سازمان صمت ارائه شود.

به گزارش می‌متالز، فرهاد دلق پوش در این دیدار بر تسریع روند اجرایی راه اندازی به صورت اصولی تاکید کرد و افزود: بر اساس حکم دستگاه قضایی و خلع ید سایر سهامداران کارخانجات رشت الکتریک؛ وظیفه احیاء و راه اندازی مجدد آن به شما واگذار شده که در این راستا از حمایت و خدمات این سازمان و سایر دستگاه‌های مرتبط به صورت کامل برخوردار خواهید شد.

دلق پوش عنوان کرد: لازم است برنامه زمانبندی اجرایی امور را به سازمان به صورت کارشناسی و مدون ارائه نمایید تا در مسیر اجرای آن به نحو مطلوب حمایت و هدایت شوید.

مدیرعامل جدید شرکت رشت الکتریک اظهار داشت: تمام توان خود را برای احیاء و راه اندازی مجدد این شرکت صاحب نام قدیمی بکار می‌گیریم و قطعا با پشتیبانی و حمایت سازمان صمت گیلان مسیر هموارتر خواهد شد و در اسرع وقت برنامه زمانبندی امور اجرایی به سازمان ارائه می‌گردد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده