تاریخ: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۲۸
بازدید: ۲۵۰
کد خبر: ۲۲۱۲۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

حمایت مکان امن سرمایه انتخابات ادامه خواهد داشت، اما هفته آینده طلا کاهشی است

می متالز - به باور یک تحلیلگر تاثیر افت کالایی استراتژیکی از جمله نفت و سیاست افزایش نرخ بهره فدرال رزرو باعث افت بیشتر قیمت طلا خواهد شد.
حمایت مکان امن سرمایه انتخابات ادامه خواهد داشت، اما هفته آینده طلا کاهشی است

به گزارش می متالز، "ریچارد بیکر"، سردبیر در یوریکا ماینر ریپورت اعتقاد دارد هرچند ممکن است حمایت تقاضا برای مکان امن سرمایه را تحت تاثیر تقسیم قدرت بعد از انتخابات میان دوره ای شاهد باشیم، اما این میزان حمایت تاثیری در افت قیمت طلا نخواهد داشت. مخصوصا اینکه ما شاهد افت در بازار کالاهای استراتژیک از جمله نفت و فلز مس هستیم.

 

"کالین سیزینسکی "، مدیر بخش استراتژی بازار در SIA  ولتس منیجمنت اعتقاد دارد که شانس طلا برای صعود کم است و در حالیکه ما شاهد افت ارزش قیمت انرژی و افزایش نرخ بهره هستیم امکان رشد وجود ندارد و مسیر کاهشی است.

 

در این بین "ادریان دی "، مدیر موسسه آدریان دی از آن دسته از کارشناسان وال استریتی است که اعتقاد دارد که قیمت طلا هفته آینده افزایش خواهد یافت.

 

آدریان دی: " اینطور که مشخص است دموکرات ها قصد دارند تمام تلاش خود را برای تحقیقات از ترامپ به کار بگیرند که در این صورت دلار افت خواهد کرد و طلا کمی افزایش قیمت خواهد داشت."

 

"جیم ئایکوف "، تحلیلگر ارشد در کیتکو، طلا را در شرایط تثبیت ولی پرنوسان برای هفته آینده پیش بینی کرد. از نظر این تحلیلگر طرفداران بازار افزایشی برتری تکنیکال خود را برای کوتاه مدت از دست داده اند.

منبع: طلا نیوز
عناوین برگزیده