تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۵۹
بازدید: ۳۴۳
کد خبر: ۲۲۲۳۸۱
سرویس خبر : صنایع کوچک
مفتح در تشریح نشست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس؛

اختصاص ۳۰ درصد ارزش افزوده دریافتی از واحد‌های تولیدی، به تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهرک‌های صنعتی همان استان

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: طرح اصلاح بند (ب) ماده (۶) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه در خصوص پرداخت بخشی از عوارض ارزش افزوده به شهرک‌های صنعتی با حضور طراح و مسئولانی از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود گفت: طرح اصلاح بند (ب) ماده (۶) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه با حضور طراح و مسئولانی از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: براساس بخشی از این طرح سی درصد عوارض ارزش افزوده موضوع اجزای (۱) و (۲) دریافتی از واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان‌ها برای تامین زیرساخت‌ها و ارائه خدمات آن‌ها و تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار می‌گیرد.

مفتح اظهار کرد: همچنین پنج درصد از مبلغ موضوع سهم سی درصد شهرک‌های استان جهت ارائه خدمات مربوطه در همان شهرک‌ها در اختیار شرکت‌های خدماتی موضوع قانون نحوه واگذاری، مالکیت و اداره امور شهرک‌های صنعتی قرار می‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: بعد از بحث و بررسی در این نشست مقرر شد، کمیته‌ای با حضور اعضای کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه و بودجه برای انجام کار کارشناسی و اصلاحات لازم تشکیل شود تا بعد از اقدامات لازم، طرح اصلاح بند (ب) ماده (۶) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه به صحن علنی ارائه شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده