تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۱۳
بازدید: ۳۷۳
کد خبر: ۲۲۲۴۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سیگنال مثبت برای دارندگان کاردانو / قرارداد هوشمند کاردانو راه‌اندازی می‌شود

‌می‌متالز - چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو و مدیرعامل شرکت IOHK اعلام کرد زمان راه‌اندازی سامانه قرارداد هوشمند کاردانو احتمالا جمعه این هفته مشخص خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو و مدیرعامل شرکت IOHK اعلام کرد زمان راه‌اندازی سامانه قرارداد هوشمند کاردانو احتمالا جمعه این هفته مشخص خواهد شد.

هاسکینسون در یک مصاحبه اعلام کرد: «ما بحث زیادی با شرکا و افراد خبره در این زمینه داشتیم و به نظر می‌رسد جمعه تاریخ راه‌اندازی این سامانه مشخص می‌شود.»

این میلیاردر بازار رمزارز‌ها همچنین اضافه کرد که این تاریخ قابل دستیابی است.

کاردانو اخیرا وارد فاز «بنفش» آلونزوی خود. این هارد فورک که پیش‌تر فاز‌های آبی و سفید را گذرانده است، گامی مهم در راه‌اندازی قرارداد‌های هوشمند در بزرگ‌ترین بلاک چین مبتنی بر اثبات سهام جهان محسوب می‌شود.

قیمت کاردانو در یک هفته گذشته و با توجه به پیش‌بینی راه‌اندازی قرارداد هوشمند حدود ۳۰ درصد رشد داشته است و اکنون در محدوده قیمتی ۱٫۷۷ دلاری معامله می‌شود. ارزش بازار این رمزارز به حدود ۵۷ میلیارد دلار رسیده و رتبه پنجم را از این نظر در اختیار دارد.

کاردانو در حالی وارد فاز بنفش هارد فورک آلونزو شد که بزرگ‌ترین رقیب آن، اتریوم اخیرا با موفقیت هارد فورک لندن را در شبکه خود اجرا کرد. هارد فورک لندن گام مهمی در انتقال اتریوم به نسخه دوم خود خواهد بود و مقدمات انتقال به مکانیسم اثبات سهام را برای این شبکه فراهم خواهد کرد.

هاسکینسون پیشتر گفته بود: «شبکه کاردانو کشش پیشرفت دارد. بیش از ۱۰ میلیون دلار NFT در سراسر شبکه کاردانو فروخته شده است. اکوسیستم کاردانو بسیار سالم است و ارزش بازار این ارز در سال گذشته رشد سه برابری داشت و کسانی که از این پروژه انتقاد می‌کنند یا مطالعه درست نداشتند و یا بدخواه این پروژه هستند.»

منبع: تجارت نیوز

نظرات بینندگان
مسعود متوسلس
Iran (Islamic Republic of)
تاریخ : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰
با درپد چگونه میتوان ارز دیجتالی خرید مطمئنی داشته یاشم
سپاس
عناوین برگزیده