تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۵۲
بازدید: ۲۵۳
کد خبر: ۲۲۲۵۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون امور صنایع سازمان صمت کرمانشاه خبر داد:

فعال سازی ۳۰ واحد صنعتی و معدنی راکد کرمانشاه تا پایان سال جاری

‌می‌متالز - معاون امور صنایع سازمان صمت کرمانشاه با اشاره به احیای ۶۳ واحد صنعتی و معدنی این استان در سال گذشته از فعال سازی ۳۰ واحد صنعتی و معدنی راکد کرمانشاه تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش می‌متالز، احسان صلاحی در سی و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که به ریاست استاندار کرمانشاه انجام شده بابیان مطالب فوق افزود: با توجه به نام‌گذاری سال‌های گذشته توسط رهبر معظم انقلاب با عناوین رونق تولید، جهش تولید و تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها، رسالت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و عزم سازمان صنعت، معدن و تجارت، مبنی بر فعال‌سازی واحد‌های راکد در استان است.

معاون امور صنایع سازمان صمت کرمانشاه ادامه داد: در سال ۱۳۹۸ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه موفق به احیای ۵۵ واحد صنعتی و معدنی با اشتغال ایجادشده ۷۵۸ نفر و تسهیلات ۲.۴ میلیارد تومان شده است و در سال ۱۳۹۹، سازمان صمت ۶۳ واحد صنعتی و معدنی را با تعداد اشتغال ۸۷۱ نفر و تسهیلات ۵.۴ میلیارد تومان احیاء نموده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در سال جاری، احیا و فعال‌سازی ۳۰ واحد غیرفعال صنعتی و معدنی را در دستور کار داریم که این امر در جلسات متعدد کارگروه راه‌اندازی و باز فعال‌سازی واحد‌های صنعتی استان با همراهی شرکت شهرک‌ها در حال پیگیری و انجام است.

صلاحی در پایان سخنان خود در خصوص احیای واحد‌های تولیدی در سال جاری عنوان نمود از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ واحد تولیدی باهمت کارگروه مذکور راه‌اندازی به مدار تولید برگشته و امید است با پیگیری‌های انجام‌شده سایر واحد‌های راکد استان نیز به چرخه تولید برگردند.

همچنین سازمان‌های جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی نیز در این جلسه گزارشات مبسوطی در خصوص احیای طرح‌های مختلف را به حاضرین جلسه ارائه دادند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده