تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۱۵
بازدید: ۳۱۲
کد خبر: ۲۲۲۹۸۳
سرویس خبر : صنایع کوچک
رئیس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبر تأکید کرد:

نهایی سازی برنامه عملیاتی توسعه صنعت لوازم خانگی با تعامل تشکل‌های تخصصی/ ضرورت برنامه ریزی، برای ایجاد سبد کالایی لوازم خانگی با استفاده از فرصت تحریم

نهایی سازی برنامه عملیاتی توسعه صنعت لوازم خانگی با تعامل تشکل‌های تخصصی/ ضرورت برنامه ریزی، برای ایجاد سبد کالایی لوازم خانگی با استفاده از فرصت تحریم
‌می‌متالز - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری از انجمن‌ها و تشکل‌های لوازم خانگی خواست تا با تکیه بر تعامل و نقاط مشترک، برنامه عملیاتی توسعه صنعت لوازم خانگی را به عنوان یک راهبرد، نهایی کنند.

به گزارش می‌متالز، علی آقامحمدی در نشست بررسی پیش نویس برنامه عملیاتی توسعه صنعت لوازم خانگی که به میزبانی معاونت امور صنایع وزارت صمت برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: تدوین برنامه عملیاتی کار بسیار بزرگی است و باید از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها استفاده بهینه شود، توانمندی‌های مناسبی در این حوزه وجود دارد که باید به کار گرفته شود.

تعامل برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای در کنار رقابت سالم

وی همچنین بر ضرورت تعامل، هوشیاری و هماهنگی فعالان این عرصه به خصوص انجمن‌ها و تشکل‌ها برای پیشبرد اهداف این برنامه عملیاتی تأکید کرد و گفت: رقابت سالم در این عرصه یک بخش از کار است، اما اصل اساسی همکاری و تعامل برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای است.

رسیدن به فهم مشترک برای نهایی‌سازی برنامه عملیاتی توسعه صنعت لوازم خانگی

رئیس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری خطاب به تشکل‌ها و انجمن‌های لوازم خانگی، تصریح کرد: تشکل‌ها، انجمن‌ها و واحد‌های پیشرو روی پیش نویس این برنامه عملیاتی به خوبی کار کارشناسی انجام دهند تا به یک نقطه اشتراک و فهم مشترک برسند.
آقامحمدی استفاده از تجارب گذشتگان را برای رسیدن به یک سند مستحکم مورد تاکید قرار داد و افزود: جزء با جدیت و تلاش انجام این کار شدنی نیست.

ایجادسبد کالایی لوازم خانگی با استفاده از فرصت تحریم

وی همچنین با بیان اینکه در صنعت غذایی با استفاده از فرصت تحریم‌ها به یک سبد کالایی رسیده‌ایم، بیان کرد: در حوزه لوازم خانگی نیز باید بصورت یکپارچه و هماهنگ در سطح زیر ساخت‌ها حرکت نمایید و برای ایجاد سبد‌های کالایی مشترک در این صنعت برنامه ریزی کنید.
وی افزود: برند‌های ایرانی با رفتن خارجی‌ها نبض بازار را در دست گرفتند.
گفتنی است که در این جلسه که به میزبانی معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، انجمن‌ها و تشکل‌ها به بررسی پیش نویس برنامه عملیاتی توسعه صنعت لوازم خانگی پرداختند و نقطه نظرات خود را در این حوزه بیان نمودند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده