تاریخ: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۲۶
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۲۲۳۱۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

صادرات ۵۰ درصد محصولات تولیدی شرکت سیمان مارگون

می متالز - مدیر کارخانه سیمان مارگون گفت: ۵۰ درصد محصولات تولیدی این کارخانه هم اکنون به کشور‌های عراق، کویت، کشور‌های حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا صادر می‌شود.
صادرات ۵۰ درصد محصولات تولیدی شرکت سیمان مارگون

به گزارش می متالز، عملیات اجرایی ساخت مجتمع بزرگ تولید سیمان مارگون در کهگیلویه و بویراحمد با هدف تولید روزانه ۳۳۰۰ تن و سالانه یک میلیون تن از سال ۱۳۸۹ آغاز و اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ به بهره‌برداری رسید.

این کارخانه در فاصله‌ی ۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه سردسیری مارگون واقع شده است که با بهره برداری از آن برای ۴۵۰ نفر مستقیم و دو هزار نفر غیرمستقیم شغل ایجاد شد.

مدیر کارخانه سیمان مارگون گفت: ۵۰ درصد محصولات تولیدی این کارخانه هم اکنون به کشور‌های عراق، کویت، کشور‌های حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا صادر می‌شود و با برنامه ریزی های انجام شده محصولات این کارخانه به زودی به ۲ کشور چین و ویتنام نیز صادر می‌شود.

حاجیان با بین اینکه سیمان این کارخانه از کیفیت مطلوبی برخوردار است افزود: این کارخانه به همت متخصصان بومی راه اندازی شده و هم اکنون ۹۵ درصد کارکنان و کارگران این کارخانه بومی هستند.

وی گفت: وجود معدن فعال در کنار این کارخانه سبب شده تا ۹۵درصد خوراک ومواد اولیه این کارخانه در کنار این مجتمع بزرگ تولیدی تامین شود.

عناوین برگزیده