تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۵۳
بازدید: ۳۲۵
کد خبر: ۲۲۳۱۸۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مرحبا در تشریح نشست مشترک کمیسیون اقتصادی و وزیر پیشنهادی صمت:

اصلاح نظام اقتصادی و صنعتی سرلوحه مدیریت وزارت صمت قرار بگیرد

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اصلاح نظام اقتصادی و صنعتی و نیز تهیه الگوی توسعه صنعتی و صادراتی کشور در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم یکی از موضوعات مهم و مورد تاکید نمایندگان در جلسه کمیسیون با وزیر پیشنهادی وزارت صمت بود.

به گزارش می‌متالز، غلامرضا مرحباء در تشریح دستور کار جلسه روز شنبه (۲۳ مرداد ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، از حضور سید رضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه کمیسیون اقتصادی خبر داد و گفت: فاطمی امین در این جلسه گزارشی از برنامه‌های خودشان برای مدیریت وزارت صمت ارائه کرده و سپس نمایندگان نظرات و پیشنهادات خودشان را بیان کردند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: اصلاح نظام اقتصادی و صنعتی و نیز تهیه الگوی توسعه صنعتی و صادراتی کشور در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم یکی از موضوعات مهم و مورد تاکید نمایندگان در جلسه امروز بود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: هماهنگی مناسبی میان وزرای اقتصادی پیشنهادی دولت سیزدهم وجود داشته که نوید روز‌های خوبی را می‌دهد، امیدوارم با این همدلی و همراهی با استقرار دولت روز‌های خوبی را برای اقتصاد، صنعت و تجارت کشور شاهد باشیم. بخش دوم نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با وزیر پیشنهادی صمت فردا برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده