تاریخ: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۵۴
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۲۲۳۲۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مشکل افزایش قیمت پاکت های سیمان همچنان پابرجاست

می متالز - مشکل افزایش قیمت پاکت های سیمان همچنان پابرجاست و افزایش قیمت فروش پاکت های PP سبب شده است تا صنعت سیمان در عرضه سیمان پاکتی دچار مشکل شود.
مشکل افزایش قیمت پاکت های سیمان همچنان پابرجاست

به گزارش می متالز، این مساله با پیگیری و درخوست کاهش قیمت توسط انجمن سیمان همراه بوده است. هرچند که هنوز اقدام مناسبی توسط سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان صورت نگرفته است.

بر همین اساس جعفر سرقینی، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجددا با ارسال نامه ای خطاب به آقای نوابی، معاون وزیر و رییس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان متذکر شده است که متاسفانه هیچ اقدام قابل قابل توجه و موثری در جهت کاهش قیمت پاکت های PP به عمل نیامده و عملا صنعت سیمان در عرضه سیمان پاکتی دچار مشکل شده است.

با عنایت به اینکه از ابتدای سال جاری هر عدد کیسه بسته بندی ۵۰ کیلویی P.P از ۸۰۰ تومان به ۲۰۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است و قیمت هر تن سیمان پاکتی را حدود ۲۴ هزار تومان افزایش داده است.

همچنین در این نامه به این موضوع اشاره شده است که ضمن ارسال درخواست انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان مبنی بر درخواست بازنگری در قیمت های مصوب اعلام شده، خواهشمند است دستور فرمایید، موضوع بررسی و نسبت به بازنگری قیمت های مصوب آن سازمان متناسب با افزایش ناشی از قیمت پاکت اقدام لازم صورت گیرد.

شایان ذکر است افزایش قیمت پاکت های P.P سبب شده است که فروش سیمان پاکتی دچار مشکل شود.

عناوین برگزیده