تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۰۸
بازدید: ۱۵۲۸
کد خبر: ۲۲۴۱۱۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

قیمت بازار آزاد پژو پارس ۲ برابر کارخانه! / قیمت پژو پارس چند است؟

‌می‌متالز - قیمت پژو پارس سال در طرح فروش فوق‌العاده شهریور ایران خودرو ۱۴۰ میلیون تومان است. اما قیمت پژو پارس در بازار آزاد ۱۳۲ میلیون بیشتر است.

به گزارش می‌متالز، ایران خودرو در طرح فروش فوق‌العاده شهریور ماه، قیمت قطعی پژو پارس سال را ۱۴۰ میلیون تومان اعلام کرده و قرار است این خودرو را سه ماهه تحویل دهد. اما قیمت این خودرو در بازار آزاد ۲۷۲ میلیون تومان است.

این به آن معناست که اگر فردی بتواند در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو شرکت کنند و برنده شوند، می‌توانند این خودرو را ۱۳۲ میلیون تومان ارزانتر بخرد. قیمت بازار آزاد پژو پارس، دو برابر پژو پارس کارخانه‌ای است.

قیمت خودرو در دو تا سه هفته گذشته روند صعودی داشته است. قیمت پژو پارس بنزینی هم از این افزایش جانمانده است. قیمت پژو پارس بنزینی سوم شهریور ۱۴۰۰ معادل ۲۷۲ میلیون تومان است.

مشخصات پژو پارس سال

ایران خودرو پیش از این اعلام کرده بود که تا پایان تیرماه، فرآیند تولیدقیمت پژو پارس بنزینی یورو۵ را آغاز می‌کند و در نسخه بهینه‌شده پژو پارس، شاهد استفاده از موتور جدید +XU۷ خواهیم بود؛ بنابراین احتمالا پژو پارسی که در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو عرضه شده دارای موتور یورو ۵ است.

جز این به نظر نمی‌رسد که پژو پارس تغییر دیگری کرده باشد و با همان مشخصات فنی و ظاهری قبلی به فروش می‌رسد.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده